Performancing Metrics

مظلومی: اخراج برزای برنامه‌های استقلال را بهم ریخت | اتاق خبر
کد خبر: 302907
تاریخ انتشار: 26 آذر 1394 - 21:20
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اخراج بازیکن ما برنامه‌های تیم را بهم ریخت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل صبای قم در نشست خبری گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در 20 دقیقه‌ای که یازده نفره بودیم موقعیت گل ایجاد کردیم، گل هم زدیم و بعد از 10 نفره شدن 70 دقیقه روی بازیکنان فشار بود. بچه ها بازی خوبی انجام دادند و موقعیتی هم به حریف ندادند. بعد از اخراج بازیکن استقلال برنامه‌هایمان بهم ریخت، به دنبال برد با اختلاف در این بازی بودیم. به دفاع تیم هم تبریک می‌گویم، آنها خوب کار کردند، به بازیکنان صبا هم تبریک می‌گویم. بازی سنگینی بود و باید ریکاوری کنیم تا به بازی سنگین تراکتورسازی برسیم.

وی در مورد داوری گفت: کارشناسان باید نظر بدهند . هفته گذشته هم یک پنالتی ما را نگرفتند و دو امتیاز از دست دادیم و این هفته هم کارشناسان معتقد بودند که اخراج بی‌مورد بوده است البته داور هم مثل ما ممکن است اشتباه کند.

سرمربی استقلال در مورد نقل و انتقالات نیم فصل گفت: حرف و حدیث زیاد است. خیلی ها بازیکنان را اخراج می‌کنند و خیلی بازیکنان را هم به ما می‌دهند. ضعف‌هایی داریم که باید پوشش داده شود و مدیریت تلاش می‌کند که تیم تقویت شود. دو بازیکن از دست دادیم بازی‌ساز خوبی از دست دادیم و اگر بازیکن ایرانی نشد مجبور می‌شویم بازیکن خارجی بگیریم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه برنامه‌ای برای استفاده پروپیچ نداشت که این مساله به خاطر تهدید صبا به شکایت بود، گفت: در برنامه ما بود که از این بازیکن استفاده کنیم اما برنامه ما بهم ریخت و حضور او مشکلی نداشت و نامه‌ فیفا هم برای استفاده او آمده است، به خاطر 10 نفره شدن برنامه‌های ما تغییر کرد و به همین دلیل از او استفاده نکردیم.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید