Performancing Metrics

افزایش مشکلات کارفرمایان با کاهش سهم کارفرمایی در برنامه ششم | اتاق خبر
کد خبر: 302919
تاریخ انتشار: 27 آذر 1394 - 08:11
رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کاهش سهم کارفرمایی در برنامه ششم را عاملی برای افزایش مشکلات کارفرمایان دانست و گفت: مسئولان ملی باید به این موضوع توجه داشته باشند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، اکبر شوکت پنجشنبه شب در همایش ملی کارگران ساختمانی کشور که در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، با بیان اینکه 300 هزار سهمیه برای بیمه کارگری اخذ شده است، تصریح کرد:‌ تامین اجتماعی در تامین سهمیه بیمه کارگری با مشکلاتی مواجه شده، اما رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به پوشش نزدیک به یک میلیون کارگر در تامین اجتماعی مطرح کرد: تعداد بسیاری از این کارگران یک روز هم سابقه بیمه نداشته‌اند، اکنون در استان قم بیش از 90 درصد کارگران بیمه شد‌اند.

رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور با تاکید بر اینکه پیش‌نویس مشکل فعالیت کارگران اتباع بیگانه تهیه شده است، ابراز کرد: امیدواریم با حضور کارگران ایرانی که وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند، پیش‌نویس بررسی وضعیت کارگران اتباع بیگانه در مجلس به تصویب برسد.

وی از تشکیل 240 انجمن صنفی کارگری در کشور یاد کرد و گفت: بدهی دولت به تامین اجتماعی تا پایان سال به 110 هزار میلیارد تومان می‌رسد، هر چند اکنون دولت در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

شوکت کاهش سهم کارفرمایی در برنامه ششم را عاملی برای افزایش مشکلات کارفرمایان دانست و تصریح کرد: این موضوع مشکلات بسیاری برای کارفرمایان ایجاد می‌کند و مسئولان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید