Performancing Metrics

توماس مولر و آلونسو با بایرن تمدید کردند | اتاق خبر
کد خبر: 303056
تاریخ انتشار: 28 آذر 1394 - 05:02
"توماس مولر" قرارداد خود را با تیم فوتبال بایرن مونیخ تمدید کرد تا به شایعات رفتن به منچستریونایتد پایان دهد.

به گزارش اتاق خبر  و به نقل از سکرنت، توماس مولر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان که ثبات خوبی داشته است از مدت ها پیش مد نظر منچستریونایتد بود و گفته می شد ممکن است با 80 میلیون یورو راهی یونایتد شود.

توماس مولر قرارداد خود را امروز جمعه تا سال 2021 با بایرن مونیخ تمدید کرد تا تعهد خود را به این تیم نشان داد.

همچنین کارل هاینتس رومنیگه از تمدید قرارداد بواتنگ و ژابی آلونسو با بایرن مونیخ خبر داد که همگی امروز با حضور در باشگاه بایرن مونیخ قرارداد خودشان را تمدید کردند.

بایرن مونیخ که قهرمانی نیم فصل خود را در بوندسلیگا قطعی کرده است، باید در لیگ قهرمانان برابر یوونتوس به میدان برود که دیداری سخت و حساس است. این تیم در حالی فصل جاری را به پایان می‌رساند که آخرین فصل گواردیولا در بایرن مونیخ است و این مربی اعلام کرده است در تابستان به تیم دیگری خواهد رفت.

مولر یکی از بااستعدادترین بازیکنان فو‌تبا‌ل آلمان محسوب می‌شود. او اخیرا توانست جوان‌ترین بازیکنی باشد که توانسته 50 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد و اگر این روند را در تیم ‌ملی آلمان نیز داشته باشد، به احتمال زیاد رکورد بازی لوتار ماتئوس و رکورد گلزنی میروسلاو کلوزه را خواهد شکست.

قرارداد فعلی توماس مولر با بایرن مونیخ تا سال 2019 اعتبار داشت ولی بایرینی‌ها برای این که خیالشان را از بابت حضور این بازیکن در مونیخ راحت کنند و پاسخی به تمام پیشنهادات رسیده برای این بازیکن بدهند، قرارداد مولر را تا سال 2021 تمدید کردند.

این بازیکن گلزن در این فصل طی 16 بازی در بوندسلیگا توانسته 14 گل به ثمر برساند. او همچنین در لیگ قهرمانان عملکرد فوق‌العاده‌ خوبی داشته و در کنار لواندوفسکی از عوامل اصلی نتایج خوب بایرن مونیخ در این فصل بوده است.

منبع: ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید