Performancing Metrics

ضرورت تفکیک حوزه بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت | اتاق خبر
کد خبر: 303208
تاریخ انتشار: 28 آذر 1394 - 16:27
عضو هیأت رئیسه اتاق زنجان در گفت و گو با اتاق خبر تاکید کرد:
یگانه فرد درباره تفکیک حوزه بازرگانی از وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: با ادغام، این دو وزارتخانه از رسالت اصلی خود بازماندند؛ همچنین یکی از اهداف ادغام کوچک سازی دولت بوده که این امر هم محقق نشد و می توان گفت که تفکیک باعث تخصصی شدن فعالیت ها در این دو وزا

اتاق خبر: علی یگانه فرد عضو هیأت رئیسه اتاق زنجان در خصوص چگونگی بهبود فضای کسب و کار معتقد است: دولت باید اهتمام جدی برای تحقق این امر در کشور داشته باشد وگرنه این قانون نیز تنها بر روی کاغذ باقی می ماند و اجرایی نخواهد شد.

علی یگانه فرد در گفت و گو با اتاق خبر بهترین راهکار خروج از رکود را عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: با اجرایی شدن این سیاست موانع رونق اقتصادی برداشته خواهد شد و تولید در کشور جان تازه ای می گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دولتمردان فعلی در تقویت بخش خصوصی اهتمام جدی دارند یا خیر؟ اظهار کرد: درواقع در این بین تنها بخش خصولتی تقویت شد که بخشی از آن باز هم به دولت مربوط می شود.

یگانه فرد درباره تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صنعت گفت: با ادغام، این دو وزارتخانه از رسالت اصلی خود بازماندند؛ همچنین یکی از اهداف ادغام کوچک سازی دولت بوده که این امر هم محقق نشد و می توان گفت که تفکیک باعث تخصصی شدن فعالیت ها در این دو وزارتخانه خواهد شد.

به گفته وی؛ از آنجایی که پرسنل و ساختمان های وزارت بازرگانی هنوز باقی هستند؛ از این نظر هزینه ای به جامعه تحمیل نخواهد شد.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید