Performancing Metrics

اختصاص 560 میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهوری به مازندران | اتاق خبر
کد خبر: 303239
تاریخ انتشار: 28 آذر 1394 - 23:38
استاندار مازندران از تخصیص 560 میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهوری به مازندران خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، ربیع فلاح امشب در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاونان استاندار، فرمانداران، مدیران کل و دیگر مسئولان در محل سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران ـ منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر‌ برگزار شد با اشاره به حضور نیافتن برخی از مدیران در این جلسه، اظهار کرد: این جسله بسیار مهم است و مدیران باید از قبل غیبت خود را اعلام کنند تا مشخص باشد و البته غیبت مدیرانی که در این جلسه حضور نیافتند، پیگیری جدی می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های مازندران برای توسعه و آبادانی در بخش‌های مختلف بسیار زیاد است، افزود: باید از سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی مازندران برای شکوفایی استعدادها و پویایی استان در همه زمینه‌‌ها نهایت بهره را برد. استاندار مازندران به سفر اخیر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان مازندران اشاره کرد و گفت:‌ در این سفر بالاترین اعتبار سفرهای رئیس جمهوری و هیئت دولت‌ به استان رسید.

استاندار مازندران تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، تاکنون از مجموع یک‌هزار و 991 میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان مازندران حدود 560 میلیارد تومان تخصیص یافته و به خزانه نیز ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه بقیه اعتبارات در سال 95 تخصیص می‌یابد، افزود: لیست هر دستگاه شهرستانی مشخص است و به شهرستان‌ها نیز ابلاغ می‌شود.

فلاح اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به مازندران، اعتبارات بسیار خوبی برای غرب استان دیده شده ‌و کمربندی‌‌ها، راه‌ها، بخش آب، برق و... را نیز شامل می‌شود که سبب رفع بسیاری از مشکلات در این زمینه‌‌ها هم می‌شود.

وی همچنین به اهمیت بیمه کشاورزان و عشایر پرداخت و گفت: این یکی از بهترین بیمه‌هایی است که دولت جمهوری اسلامی برای قشر کشاورز و عشایر قرار داده‌ و دارای مزایای بسیار ارزشمندی است و با این بیمه، منزلت این افراد در زمان از کارافتادگی حفظ می‌شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اطلاع‌رسانی در زمینه مزایا و امتیازات بیمه کشاورزان و عشایر، خاطرنشان کرد: طبق آمار حدود 8 درصد زیر چتر بیمه کشاورزی و عشایری قرار گرفتند و تا پایان سال حدود 65 هزار نفر به عنوان جامعه هدف باید در سراسر مازندران زیر چتر حمایتی این بیمه قرار بگیرند که در این‌ باره برای هر شهرستان سهمی تعریف شده ‌و باید آن را اجرایی کنند.

وی گفت: سرما و برف بسیاری از اقتصاد کشاورزان و تولیدکنندگان را از بین برد و دولت کمک بلاعوض برای این موضوع ندارد ولی بیمه کشاورزی می‌تواند بهترین راهگشا در این زمینه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید