Performancing Metrics

نباید فابرگاس و کاستا را سرزنش کرد | اتاق خبر
کد خبر: 303283
تاریخ انتشار: 29 آذر 1394 - 06:53
تری:
کاپیتان تیم فوتبال چلسی به حمایت از هم‌تیمی‌هایش در این تیم پرداخت و عنوان کرد هواداران نباید فابرگاس و کاستا را هو کنند.

اتاق خبر: کاپیتان تیم فوتبال چلسی به حمایت از هم‌تیمی‌هایش در این تیم پرداخت و عنوان کرد هواداران نباید فابرگاس و کاستا را هو کنند.

 بنابراین گزارش چلسی در اولین دیدار بدون مورینیو متفاوت ظاهر شد و با نتیجه سه بر یک ساندرلند را شکست داد. در این دیدار فابرگاس و کاستا که از آنها به عنوان بازیکنان شورشی علیه مورینیو یاد می‌کنند، تعویض شدند و هنگام تعویض از سوی هواداران خودی هو شدند.

جان تری کاپیتان چلسی با حمایت از هم‌تیمی‌های خود گفت: فکر می‌کنم همه بازیکنان چلسی مقصر نتایج بودند و این درست نیست که فقط یکی دو بازیکن را مقصر نتایج تیم دانست. تمام بازیکنان شرایط خوبی نداشتند و با تیم همیشگی فاصله زیادی داشتند و نباید فقط بازیکن خاصی را مقصر دانست.  

تری ادامه داد: به هر حال هر چه بوده، گذشته و دیگر نباید به گذشته فکر کرد و باید به فکر آینده بود. زندگی ادامه دارد و باید یاد بگیریم تا روند بردهای خودمان را ادامه دهیم. در این دیدار برابر ساندرلند برد ارزشمندی را کسب کردیم و از هم‌اکنون باید به دیدار برابر واتفورد فکر کنیم که در خانه برگزار می‌شود. فکر می‌کنم پیروزی در آن دیدار کمی روحیه تیم را برگرداند و سپس در آخرین دیدار کریسمس برابر منچستر بازی خواهیم کرد.

وی افزود: این طبیعی است پس از این که شما چند بازی بد را پشت سر گذاشتید، بازیکنان از لحاظ اعتماد به نفس شرایط بدی پیدا کنند. تنها چیزی که باعث می‌شود اوضاع تغییر کند کسب پیروزی است. به همین خاطر شکست دادن واتفورد لذت‌بخش خواهد بود. بازی با واتفورد، بازی بسیار خوبی برای ما محسوب می‌شود. ما در مقطع مناسبی از فصل به دیدار حریف می‌رویم. برابر ساندرلند هدفمان این بود که هم به پیروزی پر گلی برسیم. حالا با روحیه خوبی تمریناتمان را از سر خواهیم گرفت و کمی شادتر از قبل هستیم. بازی شنبه برای ما بسیار مهم است. نمی‌خواهم این را بگویم که برای ما مرگ و زندگی محسوب می‌شود و از نظر روحی - روانی بازی بسیار مهمی برای ما است.

کاپیتان چلسی در ادامه گفت: چلسی تیم بزرگی است و در جایگاهی قرار گرفته است که شایسته این تیم نیست. هواداران باید بدانند که ما نیز از نتایج ناراحت بوده این ولی اکنون زمان گشتن دنبال مقصر نیست و باید تیم را حمایت کرد.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید