Performancing Metrics

توزیع ماسک رایگان در البرز | اتاق خبر
کد خبر: 303366
تاریخ انتشار: 29 آذر 1394 - 13:35
در پی تشدید آلودگی هوا انجام شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: با توجه به آلودگی هوا در شش پایگاه امدادی در سطح استان ماسک رایگان توزیع می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: با توجه به آلودگی هوا در شش پایگاه امدادی در سطح استان ماسک رایگان توزیع می شود.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر،احسان نصیری با اعلام این خبر اظهار کرد: با اعلام اداره کل هواشناسی استان مبنی بر آلودگی بیش از حد هوا و تعطیلی مدارس، جمعیت هلال احمر استان البرز شش پایگاه امداد و نجات در سطح استان برپا کرده است.

نصیری در ادامه گفت: سه پایگاه در شهرستان کرج، یک پایگاه در شهرستان فردی، یک پایگاه در شهرستان نظرآباد و یک پایگاه نیز در شهرستان ساوجبلاغ برپا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در ادامه به استقرار ۵۰ نیروی امدادی در پایگاه های سطح استان اشاره کرد و گفت: در پایگاه های امدادی یک پزشک نیز حضور دارد.

وی در ادامه به استقرار یک دستگاه آمبولانس در هر یک از پایگاه های امدادی اشاره کرد و گفت: شهروندانی که دچار مسمویت شده باشند توسط آمبولانس به مراکز درمانی منتقل می شوند.

 در پی تشدید وضعیت آلودگی هوای استان البرز، روز گذشته کارگروه کاهش آلودگی استان در محل اداره کل مدیریت بحران استانداری، تشکیل جلسه داد و طی آن پس از بررسی وضعیت هوای استان و پیش بینی های اداره کل هواشناسی و محیط زیست استان البرز اعلام شد این استان طی دو روز آینده در شرایط اضطرار قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید