Performancing Metrics

مخالف ادغام وزارت نیرو و نفت هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 303374
تاریخ انتشار: 29 آذر 1394 - 13:07
وزیر نیرو:
وزیر نیرو گفت: ما مخالفت انحلال و یا ادغام وزارت نیرو هستیم و باید این مساله به‌طور کامل از افرادی که این طرح را مطرح کرده‌اند پرسیده شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، حمید چیت‌چیان در حاشیه مراسم جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو اظهار کرد: باید این طرح در دولت مطرح شده و مورد بررسی قرار بگیرد و اگر دولت با انحلال و یا ادغام وزارت نیرو موافقت کند این اتفاق می‌افتد.

وی در پاسخ به سوال دیگر  مبنی بر افزایش قیمت آب و برق در سال آینده تاکید کرد: تاکنون بحثی درباره‌ی افزایش قیمت آب و برق برای سال آینده نشده است و تا زمانی که درباره این موضوع صحبت نشود نمی‌توان پاسخی داد.

وزیر نیرو در خصوص تداوم برنامه‌های پژوهشی در سال آینده اظهار کرد: به طور قطع فعالیت‌های پژوهشی در سال‌های آینده جهش خوبی خواهد داشت.

چیت‌چیان ادامه داد: این در حالی است که نمی‌توان نمره خیلی خوبی را به پژوهش‌های صورت گرفته امسال داد، چرا که انتظارات ما بیش این فعالیت‌های صورت گرفته بوده است.

وی در خصوص تعیین تکلیف سد گتوند گفت: راهکارهایی برای این کار صورت گرفته که این راهکارها نیز اجرایی خواهد شد و باید گفت که این سد به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید