Performancing Metrics

ترامپ کلینتون را یک دروغگو خواند | اتاق خبر
کد خبر: 303535
تاریخ انتشار: 30 آذر 1394 - 10:16
دونالد ترامپ نامزذ جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز یکشنبه هیلاری کلینتون نامزد دمکرات را به دلیل اینکه مدعی شده است پیشنهاد ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود تمام مسلمانان خارجی به امریکا به تلاشهای تبلیغاتی داعش کمک کرده است ، یک دروغگو خواند.

به گزارش اتاق خبر،خبرگزاری رویترز از واشنگتن ، ترامپ که در برنامه ' دیدار با مطبوعات ' تلویزیون ان بی سی صحبت می کرد، گفت : هیلاری هیچ مدرکی در اختیار ندارد تا موید این ادعایش در مناظره روز شنبه باشد که نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در حال تبدیل شدن به ' بهترین جذب کننده ' نیرو برای گروه افراطی داعش است.
ترامپ در باره هیلاری گفت : وی یک دروغگو است و همه این را می دانند. وی تنها به اقتضای جو موجود حرفی پرانده است .
درخواست ترامپ برای منع ورود تمام مسلمانان به امریکا به دنبال حمله دوم ژانویه در سان برناردینو در کالیفرنیا با انتقادهای تند رقبای جمهوریخواه و همچنین دمکراتش از جمله کلینتون روبرو شده است .
نامزد پیشتاز دمکرات در مناظره شنبه شب خود گفته بود که پیشنهاد ترامپ باعث شده است تا استخدام نیرو برای داعش آسانتر شود.
هیلاری کلینتون گفت : آنها پیش مردم می روند و ویدئوهای دونالد ترامپ را در اهانت به اسلام و مسلمانان را به منظور جذب جهادیهای بیشتر به آنها نشان می دهند.
کارشناسان ضد تروریسم و خبرنگاران رویترز که فعالیت آنلاین گروههای افراطی را زیر نظر دارند تا کنون نشانه ای از اشاره داعش به ترامپ در سایت های رسمی این گروه ندیده اند.
ستاد انتخاباتی کلینتون در پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مورد ادعای روز یکشنبه ترامپ پاسخی نداد ولی بر این نکته صحه گذاشت که اظهار نظر کلینتون مبتنی بر شواهد و قرائنی بود که حکایت از استناد داعش به پیشنهاد ترامپ در مورد مسلمانان دارد تا ثابت کند امریکاییان از مسلمانان متنفرند.

 

منبع:ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید