Performancing Metrics

ارتباط سازمان اموال تملیکی و گمرک بر خط می شود | اتاق خبر
کد خبر: 303599
تاریخ انتشار: 30 آذر 1394 - 12:20
بر اساس اعلام سازمان اموال تملیکی، ارتباط بین سازمان اموال تملیکی و گمرک جمهوری اسلامی بر خط می‌شود.

اتاق خبر: مسعود کرباسیان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل گمرک ج.ا.ا گفت: در آینده ای نزدیک سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و گمرک ج.ا.ا به صورت الکترونیکی بهم متصل می شوند و یکی از مزایای این کار را استفاده ارزیابان سازمان اموال تملیکی جهت ارزش گذاری کالاهای موجود بیان کرد.
بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ کرباسیان با عنوان این مطلب که تجربه، تخصص و سلامت اداری از مشخصه‌های بارز کارکنان سازمان اموال تملیکی است، گفت: بعد از تغییراتی که در قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز رخ داد، نقش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در تعیین و تکلیف نمودن کالاهای قاچاق چند برابر شد شده است، در صورتی که این سازمان همچنان با زیرساخت و امکانات گذشته خود سعی در انجام هر چه مطلوب این وظیفه حاکمیتی دارد. سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در راستای اجرای قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با فراز و نشیب های فراوانی از جمله، نبود انبار کافی و مجهز، کمبود نیروی انسانی، دریافت اخذ مجوزهای لازم بموقع از مراجع ذیصلاح روبروست.

با هدف حل مشکلات اموال تملیکی، گمرک ج.ا.ا تا زمان تجهیز و آمادگی کامل این سازمان، انبارهای گمرک را در راستای پیشبرد اهداف قانون جدید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار خواهد داد.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس گمرک ج.ا.ا از مدیریتهای استانی اموال تملیکی و گمرک خواست که برای روان سازی پروسه های کاری جلسات صمیمی و دوستانه ای را در استان ها برگزار نمایند.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید