Performancing Metrics

دیدار مو سپیدهای ورزش با رییس فدراسیون وزنه برداری | اتاق خبر
کد خبر: 303775
تاریخ انتشار: 1 دی 1394 - 11:15
اعضای هیات رئیسه باشگاه پیشکسوتان ورزش با رئیس فدراسیون وزنه برداری دیدار و درخصوص مسائل و حواشی مختلف روز ورزش گفت وگو کردند.

اتاق خبر: اعضای هیات رئیسه باشگاه پیشکسوتان ورزش با رئیس فدراسیون وزنه برداری دیدار و درخصوص مسائل و حواشی مختلف روز ورزش گفت وگو کردند.

بنابراین گزارش، اعضای هیات رئیسه باشگاه پیشکسوتان در فدراسیون وزنه برداری حضور پیدا کردند و با علی مرادی رییس این فدراسیون درباره باشگاه پیشکسوتان و حمایت از مو سپیدان افتخار آفرین ورزش به گفت و گو پرداختند.
در این نشست اعضای هیات رئیسه از مرادی تقاضای حمایت و پشتیبانی داشتند و همچنین به صورت افتخاری رییس فدراسیون را به عضویت این باشگاه درآوردند که رییس فدراسیون حمایت خود را از این باشگاه و اهداف مورد نظر این مجموعه اعلام کرد.
مرادی پس از بازگشت دوباره به عرصه مدیریتی وزنه برداری ایران، به دلیل اینکه اعتقاد فراوانی به اهمیت حضور پیشکسوتان و خرد جمعی داشت با راه اندازی و تاسیس مجدد کمیته پیشکسوتان به حمایت و پشتیبانی این قشر ارزشمند پرداخته است و توجه ویژه ای به این کمیته دارد.
در این نشست سید جواد رفوگر، مهدی هویت دوست، جعفر کاشانی، علی اصغر هادیزاده، منوچهر زندی، محمد نصیری، محمد عربشاهی ، محمد ذهتاب، نصراله دهنوی، حمید صالحی نیا حضور داشتند.

منبع: ایرنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید