Performancing Metrics

بان کی مون خواستار خویشتنداری طرف های درگیر در جنوب لبنان شد | اتاق خبر
کد خبر: 303857
تاریخ انتشار: 1 دی 1394 - 12:12
به دنبال تبادل آتش در منطقه جنوب لبنان، دبیرکل سازمان ملل متحد روز دوشنبه از طرف های دیگر خواست از خود نهایت خویشتنداری را نشان دهند.

به گزارش اتاق خبر ،خبرگزاری فرانسه از نیویورک، «بان کی مون» ضمن درخواست از طرف های درگیر در جنوب لبنان، از آنها خواست با نیروهای سازمان ملل متحد در لبنان «یونیفیل»، همکاری کنند.
دبیرکل سازمان ملل متحد نقض قطعنامه 1701 مصوب سال 2006 را که به آتش بس میان اسرائیل و حزب الله در منطقه جنوب لبنان منجر می شود را محکوم کرد و خواستار جلوگیری از تشدید تنش ها میان دو طرف شد.
ارتش اشغالگر صهیونیستی روز یکشنبه با توپخانه به مناطقی در جنوب لبنان حمله کرد که بر اثر این حمله، هفت گلوله توپ شلیک شده از شهرک صهیونیست نشین زرعیت داخل فلسطین اشغالی به دشت النفحه در بخش غربی جنوب شهر صور در جنوب لبنان اصابت کرده است.
بعد از شلیک چهار موشک از دشت القلیله در استان صور در جنوب لبنان به سوی فلسطین اشغالی، جنگنده های ارتش صهیونیستی در آسمان جنوب لبنان در ارتفاع متوسط و بسیار کم به طور گسترده به پرواز در آمده اند.
جنگنده های صهیونیست همچنین به طور گسترده در آسمان مناطق مرکزی لبنان تا غرب این کشور به پرواز در آمده و گلوله های منور را در آسمان برخی مناطق شلیک کرده اند.

 

منبع:ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید