Performancing Metrics

فرهنگیان گرفتار بازی‌های سیاسی نشوند | اتاق خبر
کد خبر: 303990
تاریخ انتشار: 2 دی 1394 - 05:25
امام جمعه الیگودرز گفت: دست‌اندرکاران حوزه آموزش و پرورش دقت داشته باشند، وارد بازی‌های تبلیغاتی انتخابات نشوند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از الیگودرز، حجت‌الاسلام‌ محمدعلی ارزنده امشب در جمع فرهنگیان این شهر به نقش ارزشمند فرهنگیان و تاثیر حضور آنها در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی اشاره نمود و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه‌های دوران دفاع مقدس نتیجه تلاش اقشار مختلف مردم بود و بی‌تردید آموزگاران نقش بسزایی در این توفیقات داشتند.

وی بر لزوم هوشیاری فرهنگیان اشاره کرد و اظهار داشت: اینکه عده‌ای بخواهند از این قشر در راستای رسیدن به مقاصد سیاسی خود بهره ببرند پذیرفتنی نیست و فرهنگیان هم نسبت به مسائل آگاه و هوشیار هستند.

ارزنده با اشاره به اهمیت حضور قشر فرهنگی در عرصه‌های مختلف به ویژه برگزاری انتخابات گفت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، دست‌اندرکاران حوزه آموزش و پرورش دقت داشته باشند، وارد بازی‌های تبلیغاتی انتخابات نشوند.

وی به جایگاه رفیع شغل معلمی اشاره کرد و افزود: در شان فرهنگیان و آموزگاران نیست که عضو ستاد کاندیدایی خاص بوده و تبدیل به مبلغ فردی خاص شوند.

امام جمعه الیگودرز با تاکید بر تلاش فرهنگیان برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات افزود: آموزگاران که اکثراً از ناظران و متصدیان در برگزاری انتخابات هستند، مراقب باشند آرای مردم به عنوان امانت در دست آنها بوده و باید امانت‌دار شایسته‌ای برای این مهم باشند.

در ابتدای این جلسه محمدرضا محمدی مدیر آموزش و پرورش الیگودرز گزارشی از وضعیت این اداره ارائه نمود و با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگیان از جمله اقشار جامعه هستند که نقش بسزایی در عرصه‌های مختلف دارند و در انتخابات نیز ضمن مشارکت جهت برگزاری این پروژه عظیم با مجریان و ناظران همکاری می‌کنند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید