Performancing Metrics

ارتباط با قزاقستان تقویت شود | اتاق خبر
کد خبر: 304040
تاریخ انتشار: 2 دی 1394 - 10:37
به مناسبت روز استقلال قزاقستان ریاست اتاق گرگان به همراه برخی مسولین استانی با سرکنسول این کشور دیدار کردند.

اتاق خبر: به مناسبت روز استقلال قزاقستان ریاست اتاق گرگان به همراه برخی مسولین استانی با سرکنسول این کشور دیدار کردند. 

بنابراین گزارش، رمضان بهرامی، رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان در این نشست بیان کرد: ارتباط با کشور قزاقستان با توجه با مشترکات موجود با اهمیت بوده و امید داریم با مساعدت دو طرفه مراودات با این کشور افزایش یابد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در سنوات گذشته شاهد نمودار نزولی ارتباط با این کشور بوده ایم که باید هرچه سریعتر بهبود یافته و به شرایط مطلوب تغییر یابد و این میسر نخواهد شد مگر اینکه دوطرف در رسیدن به این مهم تعامل داشته باشند.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان ادامه داد: در حال حاظر باید عملیاتی برخورد کرد و دیگر زمانی برای از دست دادن وجود ندارد. وی افزود: با توجه به صرفه اقتصادی حمل و نقل ریلی،  وجود خط ریلی گزینه ای مناسب جهت تقویت روابط و افزایش مراودات گلستان با کشور قزاقستان می باشد.

بهرامی بیان کرد:کارخانه جات معدنی استان گلستان گزینه ای مناسب میتواند و توجیهی جهت تقویت مراودات باشد که باید به آن توجه نمود. اونتالاپ اونالبایف سرکنسول جمهوری قزاقستان در استان گلستان در این نشست گفت: باید به یک نتیجه عملیاتی رسیده و سعی در اجرایی شدن برنامه ها گردد. سرکنسول جمهوری قزاقستان در استان گلستان ادامه داد: میز قزاقستان گزینه ای مناسب جهت تقویت ارتباط خواهد بود و در این زمینه درخواست مساعدت اتاق را نیز داریم.

اونالبایف اظهار داشت: ارتباط با استان گلستان برای ما اهمیت زیادی داشته و باید همه دست به دست هم دهیم که این موضوع هر چه سریع تر تحقق یابد. وی در پایان تاکید کرد: قزاقستان به جذب دانش و سرمایه توجه داشته و در این زمینه ها آماده همکاری هستیم.

منبع: اتاق گرگان 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید