Performancing Metrics

ماتئو دی بهترین بازیکن سال 2015 فرانسه شد | اتاق خبر
کد خبر: 304176
تاریخ انتشار: 2 دی 1394 - 20:27
بلیز ماتئودی هافبک طراح تیم پاری سن ژرمن به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال فرانسه انتخاب شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از روزنامه اکیپ فرانسه، با نزدیک شدن به پایان سال 2015 میلادی بهترین بازیکنان سال کشورهای مختلف کم کم معرفی می‌شوند. در این میان تیم ملی فرانسه که میزبان رقابت‌های یورو 2016 در تابستان خواهد بود، مراسم انتخاب بهترین بازیکن خود را برگزار کرد و در آن بلیز ماتئودی هافبک تیم پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن فوتبال فرانسه بالاتر از پل پوگبا قرار گرفت.

روزنامه اکیپ فرانسه هر سال بهترین بازیکن سال فوتبال فرانسه را انتخاب می‌کند. ابتدا 10 نامزد اولیه برای این عنوان به شرح زیر معرفی شدند:

بلیز ماتئودی (پاری سن ژرمن)، پل پوگبا (یوونتوس)، آنتوان گریژمان (اتلتیکومادرید)، رافائل واران (رئال مادرید)، الکساندر لاکازد (لیون)، آنتونی مارسیال (موناکو – منچستریونایتد)، هوگو لوریس (تاتنهام)، کریم بنزما (رئال مادرید)، نبیل فکیر (لیون)، آندره پیر ژیکناک (مارسی – تایگرز مکزیک)

در این بین بلیز ماتئودی توانست بالاتر از بقیه به عنوان بهترین بازیکن سال فرانسه انتخاب شود. او پس از کسب این عنوان گفت: خیلی خوشحالم که کارشناسان من را به این عنوان انتخاب کردند. از اینکه درکنار بازیکنان بزرگی قرار گرفتم خوشحالم و قطعا این انتخاب مسئولیت من را در ادامه برای تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن سخت می‌کند. من امسال سال خوبی داشتم ولی تمام تمرکز من روی سال 2016 است جایی که دوست دارم در کشورم قهرمانی در یورو را جشن بگیرم و همراه پاری سن ژرمن به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسم که فکر می‌کنم شایسته آن هستم.

او در ادامه گفت: من از حضور در پاری سن ژرمن راضی‌ام. سال 2013 آنچلوتی وقتی به رئال مادرید رفت بسیار مصمم بود تا من را نیز به مادرید ببرد. من برای او احترام زیادی قائل بودم چرا که سرمربی من بود ولی پیشنهاد او را قبول نکردم و دوست دارم حالا حالاها در پاریس بمانم. البته هنوز هم با آنچلوتی در ارتباط هستم و از او مشورت فوتبالی می‌گیرم.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید