Performancing Metrics

هوینس‌و رومینیگه‌خواستارماندن‌گواردیولادربایرن | اتاق خبر
کد خبر: 304248
تاریخ انتشار: 3 دی 1394 - 11:01
بیلد فاش کرد رئیس سابق و نایب رئیس بایرن در نوامبر دست کم سه بار برای مجاب کردن گواردیولا به ماندن در مونیخ به سراغ او رفته بوده‌اند.

اتاق خبر -  بر کسی پوشیده نیست که خانواده بایرن مونیخ خیلی دوست داشتند پپ گواردیولا به کارش در این تیم ادامه دهد.امروز جزئیات جدیدتری در تایید این موضوع منتشر شد.

"بیلد اشپورت" نوشت کارل هاینس رومنیگه و اولی هوینس بارها تلاش کرده بودند رأی این مربی اسپانیایی را برگردانند. او طی دوران مربیگری‌اش در بایرن مونیخ 81 درصد بازی‌هایش را با برد پشت سر گذاشته در این شهر "یک مربی فوق‌العاده عالی" نامیده می‌شود.


به همین دلیل رئیس محکوم این باشگاه و نایب رئیسش تا موقعی که این مربی تصمیم نهایی‌اش که زمانی طولانی از صحبت درمورد آن طفره رفته بود را اعلام کرد، مدت‌ها در مورد این موضوع در تقلا بوده‌اند. این رسانه افزود هوینس و رومنیگه در ماه نوامبر دست کم سه بار به در خانه این مربی رفته و سعی‌شان را برای مجاب کردن او به ماندن در مونیخ کردند. حتی به نظر می‌رسد خیلی از اعضای خانواده بایرن تا قبل از اعلام رسمی عدم تمدید قرارداد این مربی که یکشنبه این هفته در نشستی خبری اعلام شد، هیچ اطلاعی از این تصمیم نداشتند.
گفتنی است در پی آنکه از مدت‌ها پیش گواردیولا از تمدید قراردادش با باواریایی‌ها که فقط تا تابستان 2016 اعتبار داشت طفره می‌رفت و حتی صحبت در این زمینه با هیئت رئیسه باشگاه را هم مدام به تعویق می‌انداخت، و به دنبال عدم تمایل او به پاسخ به سوالات متعدد خبرنگاران در این زمینه که این اواخر واکنش‌های تندی از او در واکنش به سوال تمدید یا عدم تمدید شاهد بودند، از تابستان اخیر تا یکشنبه این هفته گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد ماندن یا نماندن این مربی منتشر شده بود.

منبع: ورزش سه

نظرات
ADS
ADS
پربازدید