Performancing Metrics

هجوم گسترده اصلاح‌طلبان ‌در ششمین‌ روز ‌نام‌نویسی | اتاق خبر
کد خبر: 304326
تاریخ انتشار: 3 دی 1394 - 20:34
گزارش فارس از ‌ثبت‌نام کاندیداها‌ برای انتخابات مجلس در کهگیلویه‌و‌بویراحمد
در ششمین روز از نام‌نویسی انتخابات مجلس دهم اصلاح‌طلبان به صورت گسترده ثبت‌نام کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، از صبح امروز با آغاز ششمین روز نام‌نویسی از نامزدهای انتخاباتی واجد شرایط انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کهگیلویه ادامه یافت و تعداد قابل‌توجهی از کاندیداها برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات فرمانداری دهدشت مراجعه کردند.

با وجود بارش رحمت الهی، فرمانداری دهدشت تا پایان وقت اداری امروز با ترافیک حضور نامزدهای انتخابات همراه بود به طوری که 14 نفر از داوطلبان ثبت‌نام کردند.

حضور گسترده کاندیداها برای نام‌نویسی باعث شلوغی در راهروهای فرمانداری شده بود از طرف دیگر راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی توسط برخی از این کاندیداها حجم ترافیک را بیشتر کرده بود.

حجت‌الاسلام خلیل نظری یکی از کاندیداهایی بود که روز بارانی را برای ثبت‌نام انتخاب کرده بود و با در دست داشتن پوستری از باران شعار (شیخ در باران آمد) و پوستر دیگری مزین به نام حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: با توجه به واقع شدن هفتم اسفند در ایام فاطمیه می‌خواهم این مناسبت را یادآوری کنم.

نظری با بیان این‌که همواره به صورت مستقل در مباحث سیاسی حرکت کردم افزود: الان هم مستقل و بر اساس حفظ خط مستقیم ولایت و رهبری شرکت کردم.

وی با دعوت رقبای انتخاباتی خود به رعایت اخلاق اسلامی، صداقت و امانت‌داری گفت: از 2 سال گذشته تصمیم برای حضور در انتخابات مجلس و همزمان قصد ورود در انتخابات خبرگان رهبری داشتم اما در جمع‌بندی نهایی با جامعه مدرسین این حضور را به دوره دیگری موکول کردم.

نظری 2 سال در گروه آموزشی مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم مسئولیت داشته و هم‌اکنون عضو مجمع عالی جامعه مدرسین و استاد درس خارج در حوزه علمیه است.

جمشید عزیزی 48 ساله دانشجوی دکترای جامعه‌شناسی با رویکرد اصولگرایی وارد عرصه شد و گفت: احساس می‌کنم مجلس نیاز به انسان‌های توانمند و مسلط به قوانین دارد نه کسانی که نماینده دولت باشند.

همراهی حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله صدوقی توسط یکی از همسران سوژه رسانه‌ها شد. همسر صدوقی هدف از این حضور را ترغیب بانوان به شرکت ‌در انتخابات عنوان کرد.

صدوقی از جریان اصلاح‌طلب در عرصه رقابت شرکت کرد و خود را اجماع این جریان تابع خرد جمعی دانست.

وی افزود: در صورت تائید صلاحیت یکی از کاندیداهای شاخص اصلاح‌طلبان به نفع او کنار خواهم رفت.

خیرالله انصاری وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق و دانشجوی دکترای پژوهش محور بین‌الملل عمومی از دیگر نامزدهای انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه بود که به صورت مستقل وارد این کارزار شد.

منوچهر چک‌نژادیان 44 ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی با دغدغه دردمندان پا به عرصه رقابت نهاد و تصریح کرد: هم از اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان درد دارم به فرموده امام خمینی(ره) باید توجه کرد که درباره ویژگی نمایندگان فرمودند نماینده مجلس باید از قشر محروم، کوچ‌نشین و درد کشیده و نه از کاخ‌نشینان معامله‌گر باشد.

وی در ادامه خود را کاندیدای محرومان دانست و گفت: به تشکل سیاسی نیاز ندارم و صرفاً برای دفاع از محرومین آمدم.

موسی اخلاقی‌نسب اصلاح‌طلب با مدرک کارشناسی ارشد تاریخ تمدن از دیگر داوطلبانی بود که ثبت نام کرد.

اخلاقی‌نسب با بیان این‌که کهگیلویه دچار رکود شده و نیاز به توسعه دارد با اشاره به اشغال کرسی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در بهارستان در ادوار گذشته تأکید کرد: نوبتی هم باشد نوبت اصلاح‌طلبان است که به این کرسی راه پیدا کنند.

حجت‌الله هاشمی از کارمندان آموزشکده فنی و حرفه‌ای یاسوج دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته ادبیات فارسی از جریان اصلاح‌طلب کاندیدای انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه شد.

هاشمی دبیر حزب اعتماد ملی کهگیلویه و بویراحمد است و در دولت اصلاحات در آموزش‌وپرورش لنده مسئولیت داشت.

محمود حمیدی بلدان 44 ساله و دارای کارشناسی ارشد در رشته ادبیات فارسی از دیگر کاندیداهای جریان اصلاح‌طلب بود.

علی علیزاده‌آرند با مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا که هم‌اکنون وکیل پایه یک دادگستری و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بوشهر است هم از جریان اصلاح‌طلب برگه‌های ثبت‌نام کاندیداتوری را تکمیل کرد.

علی کامرانی‌مقدم دارای کارشناسی ارشد تاریخ و رضا ضرغامی 49 ساله دکترای پزشکی به ترتیب با جریان اصلاح‌طلب و مستقل ثبت‌نام کردند.

صالح آذرخش 31 ساله دارای کارشناسی ارشد در رشته برنامه‌ریزی روستایی از جریان اصلاح‌طلب از دیگر کاندیداهایی بود که در ششمین روز در ستاد انتخابات کهگیلویه نام‌نویسی کرد.

در ششمین روز از ثبت‌نام نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون هشت نفر کار ثبت‌نام خود را به اتمام رساندند.

به گزارش از یاسوج در ساعات اولیه امروز سوم دی‌ماه 1394 غلام محمد زارعی اولین نفری بود که به ستاد انتخابات شهرستان در ششمین روز از دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مراجعه کرد.

زارعی متولد 1340 از روستای چنارستان سفلی کارشناس ارشد مدیریت دولتی است که با گرایش مستقل وارد عرصه انتخاب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

دومین نفر آیت‌الله اخلاق‌پی متولد 58 کارشناس ارشد برنامه‌ریزی روستایی که در ششمین روز از ثبت‌نام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام به نام‌نویسی کرد.

خدارحم آخشیک متولد 1361 کارشناس ارشد برنامه‌ریزی شهری جغرافیا سومین نفری بود که در ششمین روز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

محمدرضا نیکبخت متولد 1341 از روستای دشتروم بویراحمد و مختصص فارماکولوژی چهارمین نفری بود که با حضور در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.

پنجمین مراجعه‌کننده امروز ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد سید زهرا حسینی 58 کارشناس ارشد فلسفه با گرایش اصلاح‌طلب بود که برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.

سید محسن محمودی‌نیکو ششمین نفری بود که به ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد مراجعه کرد و برگه‌های ثبت‌نام را یکی پس از دیگری پر کرد.

محمودی‌نیکو متولد 1364 کارشناس ارشد زمین‌شناسی مدرس دانشگاه با گرایش مستقل وارد عرصه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

مسلم افروز متولد 1362 کارشناس ارشد مهندسی کشاورزی بود که در ساعات پایانی وقت اداری به ستاد انتخابات بویراحمد مراجعه کرد و برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد. ب

سید‌باقر موسوی جهان‌آباد آخرین نامزد انتخاباتی در ششمین روز از نام‌نویسی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بویراحمد بود که اقدام به نام‌نویسی مجلس دهم کرد. در ساعات پایانی کار ستاد انتخاباتی سید‌باقر موسوی جهان‌آباد هشتمین نفری بود که با حضور در فرمانداری برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.

موسوی جهان‌آباد متولد 1341 از روستای دشتروم بویراحمد دارای کارشناسی ارشد علوم سیاسی با گرایش اصلاح‌طلبی برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید