Performancing Metrics

زندانیان غیرعمد و دربند مستحق دریافت کمک | اتاق خبر
کد خبر: 304374
تاریخ انتشار: 4 دی 1394 - 07:16
مدیرعامل ستاد دیه گیلان مطرح کرد:
مدیرعامل ستاد دیه گیلان گفت: افراد زندانی غیرعمد و دربند مستحق واقعی دریافت کمک هستند.

اتاق خبر: مدیرعامل ستاد دیه گیلان گفت: افراد زندانی غیرعمد و دربند مستحق واقعی دریافت کمک هستند.

بنابراین گزارش، حمید کامران‌زاده عصر امروز در نشست مشترک کمیته امداد و اداره‌کل زندان‌های گیلان اظهار کرد: سال‌ها در کمیته امداد امام خمینی با افراد مستمند در ارتباط بودیم اما اعتقاد ما بر این است که افراد زندانی غیرعمد مستحق واقعی دریافت کمک هستند.

وی با بیان اینکه رؤسای زندان‌ها باید روزانه به امنیت، بهداشت، تغذیه و دیگر مشکلات یک زندانی توجه داشته باشند، گفت: در کمیته امداد مدیران با چنین مشکلاتی مواجه نیستند و این نشان‌دهنده سختی و فشار کاری رؤسای زندان‌ها است.

مدیرعامل ستاد دیه گیلان با اشاره به اینکه کمیته امداد باید نگاه ویژه‌ای به زندانیان و خانواده‌های آنها داشته باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تفاهمنامه‌ای که بین اداره‌کل زندان‌ها و کمیته امداد منعقد شده، مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنها تا حدودی برطرف شود.

وی خدمت به خلق خدا را از بهترین اعمال دانست و خاطرنشان کرد: هر اندازه که بتوانیم خدمتگزاران خوبی باشیم به همان اندازه خداوند از ما راضی خواهد بود.

رئیس اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی گیلان «زندان حویق» نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: باید خودمان برای کمک به طرف فقرا برویم و منتظر نباشیم که آنها از روی نیاز به سمت ما بیایند.

شادمان احمدی‌نژاد با بیان اینکه برای برطرف شدن مشکلات زندانیان نیاز به مشارکت تمام دستگاه‌ها و خیران است، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود برای کاهش مشکلات خانواده‌هایی که سرپرست آنها در زندان بسر می‌برند سهم ویژه‌ای در اشتغال کمیته امداد منظور شود.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود برای اهدای وام به زندانیان شرایط ضمانت در توان فرد زندانی و خانواده‌هایشان باشد ضمن اینکه پرداخت کمک‌های نقدی به خانواده‌های زندانیانی که در شرایط خاص هستند در اولویت قرار گیرد.

این مسئول از کمیته امداد خواست تا خانواده زندانیانی که در قرار بازداشت موقت به‌سر می‌برند از کمک‌های این نهاد بهره‌مند شوند.

منبع: فارس 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید