Performancing Metrics

لزوم افزایش بصیرت و آگاهی و اعتدال در جامعه | اتاق خبر
کد خبر: 304395
تاریخ انتشار: 4 دی 1394 - 10:16
امام جمعه پاوه خواستار شد:
امام جمعه پاوه افراط و تفریط و تکفیر را مصیبت دنیای اسلام دانست و بر افزایش بصیرت و آگاهی و اعتدال در جامعه تأکید کرد.

اتاق خبر: امام جمعه پاوه افراط و تفریط و تکفیر را مصیبت دنیای اسلام دانست و بر افزایش بصیرت و آگاهی و اعتدال در جامعه تأکید کرد.

بنابراین گزارش، ماموستا ملا قادر قادری روز پنجشنبه در جشن بزرگ وحدت در مسجد جامع پاوه؛ برگزاری مجالس گرامیداشت میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) را موجب وحدت، همدلی و انسجام مسلمانان و ایجاد امنیت پایدار در جامعه دانست.
وی، دو موضوع را مایه خیر و صلاح برای مردم به ویژه مسلمانان دانست و گفت: ایمان به خدا و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دو موضوعی است که موجب خیر و برکت برای مردم و جامعه می شود.
ماموستا قادری اظهار کرد: این نشست ها موجب همدلی و صمیمیت بیشتر افراد می شود و روح وحدت و اتحاد را در جامعه نهادینه می کند.
امام جمعه پاوه افزود: امنیت موجود به برکت خون شهیدان بدست آمده لذا پاسداشت خون شهیدان و تکریم خانواده های معزز شهدا بر همه ما ضروری است.
در این مراسم، اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه، علمای شیعه و سنی، اندیشمندان، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردم از استانهای کرمانشاه، کردستان، تهران، آذربایجان غربی و استانهای سلیمانیه، اربیل و حلبچه کردستان عراق حضور داشتند.
در این آیین گروه های مولودی خوانی از استانهای کردستان، اربیل و شهرستان پاوه به اجرای مولودی خوانی در وصف پیامبر گرامی اسلام (ص) پرداختند.
شهرستان پاوه با بیش از 60 هزارنفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ایرنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید