Performancing Metrics

مراقب نفوذ فتنه گران به عرصه های کلیدی باشیم | اتاق خبر
کد خبر: 304545
تاریخ انتشار: 5 دی 1394 - 00:40
امام جمعه بجنورد تأکید کرد؛
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه فتنه خط قرمز نظام است، افزود: باید درانتخابات امسال مراقب نفوذ فتنه گران به عرصه های کلیدی باشیم و اجازه ندهیم که آنان نقشه‌های شوم خود را اجرا کنند

اتاق خبر:‌امام جمعه بجنورد با بیان اینکه فتنه خط قرمز نظام است، افزود: باید درانتخابات امسال مراقب نفوذ فتنه گران به عرصه های کلیدی باشیم و اجازه ندهیم که آنان نقشه‌های شوم خود را اجرا کنند.

بنابراین گزارش  حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با گرامیداشت هفته وحدت، اظهار کرد: هر جا وحدت باشد امنیت و اقتدار و پیشرفت نیز به دنبال آن خواهد آمد اما در هر زمان و مکانی که بین مردم اختلاف و تنازع پیش بیاید، سستی و گرفتاری نیز در پی آن خواهد آمد.

وی اضافه کرد: اختلاف و تفرقه منجر به درگیری نیروهای داخلی با یکدیگر و از بین رفتن توان داخلی می شود در نتیجه توان مقابله و مبارزه با دشمنان خارجی از آن جامعه سلب می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: درواقع با حفظ وحدت، عزت و اقتدار در سایه وقار است که می توانیم توطئه های شوم دشمنان را خنثی کرده و مانع از تحقق اهداف و مطامع آنها در کشور شویم.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال، با تأکید بر مشارکت گسترده در این عرصه، اظهار کرد: نباید انتخابات و رقابت های رایج در آن وحدت ما را خدشه دار کند.

وی با بیان اینکه نباید به بهانه انتخابات به همدیگر حمله کرده و اختلاف در بین ما ایجاد شود چرا که اختلاف مایه شکست است، تصریح کرد: ما در انتخابات خوب و بد نداریم چرا که فردی که از سوی وزارت کشور و شورای نگهبان تأیید شده بدون شک خوب بوده و در حلقه خوب ها قرار دارد و مردم باید از بین خوب ها، بهترین و اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: باید تلاش کنیم انتخابات اسفندماه به عامل نشاط اجتماعی و مشارکت جمعی برای تعیین امور سیاسی، اجتماعی و قانون گذاری کشور تبدیل شود نه آن که عاملی برای اختلاف بین ملت شود.

وی با اشاره به اینکه خیزش هایی برای ورود به عرصه خبرگان مشاهده می شود، افزود: باید هوشیار باشیم و افرادی را به عنوان نماینده مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنیم که مصداق ولایت فقیه را به درستی تشخیص دهند زیرا مجلس خبرگان سنگر کلیدی نظام است.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه فتنه خط قرمز نظام است، افزود: باید در انتخابات پیش رو مراقب نفوذ فتنه گران به عرصه های کلیدی باشیم و اجازه ندهیم اصحاب فتنه مجال اجرای نقشه های شوم خود را بیابند.

خطیب نماز جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن یوم الله نهم دیماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با تأکید بر گرامیداشت پرشور و شعور این مناسبت، اظهار کرد: در نهم دی ماه سال ۸۸ مردم بصیر ایران اسلامی به ندای رهبری لبیک گفته و با حضور خود در عرصه، بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند.

منبع:‌مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید