Performancing Metrics

تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی به ۵۰۰ نفر رسید | اتاق خبر
کد خبر: 304572
تاریخ انتشار: 5 دی 1394 - 03:10
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خبر داد:
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از ثبت ‌نام ۵۰۰ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه های مختلف انتخابیه استان طی هفت روز اخیر خبر داد.

اتاق خبر:‌رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از ثبت ‌نام ۵۰۰ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه های مختلف انتخابیه استان طی هفت روز اخیر خبر داد.

بنابراین گزارش  سعید شبستری خیابانی ظهر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه از صبح امروز هفتمین روز ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی آغاز شده است، افزود: امروز و در هفتمین روز بیش از ۳۵ نفر با حضور در فرمانداری های حوزه های اصلی انتخابیه استان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

وی سپس با تاکید بر اینکه داوطلبان تا پایان امروز می توانند روند ثبت نام خود را انجام دهند، ادامه داد: اخباری که از حوزه های ۱۳ گانه استان گرفته ام حاکی از این است که حوزه ها بسیار شلوغ هستند و تعداد زیادی از مراجعان خواستار ثبت نام در مجلس شورای اسلامی هستند.

وی سپس گفت: داوطلبان باید با در دست داشتن مدارک لازم به فرمانداری‌ های حوزه‌ های انتخابیه اصلی استان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع:‌مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید