Performancing Metrics

کی‌روش سرمربی حقیقی می‌شود؟ | اتاق خبر
کد خبر: 304596
تاریخ انتشار: 5 دی 1394 - 05:22
باشگاه روبین کازان از کارلوس کی‌روش به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت این تیم نام برد. در کنار نام سرمربی فعلی تیم ملی ایران،‌ نام آورام گرانت و آلکس مک‌لیش نیز دیده می‌شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از پایگاه اینترنتی چمپیونات روسیه، روبین کازان که فصل گذشته توانست نتایج خوبی در لیگ روسیه کسب کند و در نهایت در لیگ اروپا نیز حضور داشت، این فصل نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده و پس از حذف از لیگ اروپا در لیگ روسیه نیز نتایج ضعیف و دور از انتظاری کسب کرده تا این تیم در انتهای جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

لیسور متشین رییس باشگاه روبین کازان با تایید جدایی والری چالی سرمربی فعلی این تیم عنوان کرد: در حال بررسی سه گزینه نهایی برای انتخاب سرمربی جدید تیم هستیم.

او درباره شرایط این تیم گفت: در روزهای گذشته با سهامداران و مسئولان تیم جلسات متعددی برگزار کردیم و در نهایت سه گزینه نهایی را انتخاب کردیم که آورام گرانت سرمربی سابق چلسی، آلکس مکلیش سرمربی سابق سلتیک و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران سه گزینه نهایی ما هستند. هر سه این مربیان در لیگ قهرمانان تجربه کافی داشتند و فکر می‌کنم بتوانند برای تیم ما موثر باشند و باعث شوند ما بتوانیم نتایج لازم را بگیریم.

متشین همچنین درباره احتمال حضور قربان وردیف سرمربی سابق روبین کازان که هدایت روستف را بر عهده دارد و مذاکره با گئورگی حاجی گفت: این گمانه‌زنی رسانه‌هاست که در روزهای گذشته مطرح شد. وردیف روبین کازان را قهرمان کرد و نسل جدیدی را وارد تیم کرد. ما از او خیلی سپاسگزاریم و همیشه نام او را با طلا در تاریخ باشگاه‌مان می‌نویسیم ولی صحبتی درباره حضور وردیف نشده و فکر می کنم دوران حضور او در تیم ما به پایان رسیده است. همچنین درباره گئورگی حاجی نیز باید بگویم که او اصلا جزو گزینه‌های ما نبوده است.

به گزارش ایسنا، ابراز تمایل رئیس باشگاه روبین کازان به جذب کی‌روش در شرایطی است که علیرضا حقیقی دروازه‌بان نخست تیم ملی نیز این روزها در انگلیس به سر می‌برد و به دنبال این است که در نیم فصل لیگ روسیه از روبین کازان جدا شده و به یک تیم جدید بپیوندد.

منبع: ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید