Performancing Metrics

تمدید طرح زمستانه بازدید رایگان محصولات رنو | اتاق خبر
کد خبر: 305123
تاریخ انتشار: 7 دی 1394 - 16:03
شرکت نگین‌خودرو، نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران، با راه‌اندازی طرح زمستانه بازدید رایگان محصولات رنو و با شعار "نگین سرویس، خدمتی به بلندای یلدا" از 28 آذرماه و همزمان با شب یلدا اقدام به خدمت‌رسانی به مشتریان این برند کرد و تا 10 دی‌ماه این خدمت ادامه

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نادر وهاب آقایی مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو در رابطه با کمپین بازدید رایگان محصولات رنو برای فصل سرما گفت: خدمات پس از فروش ابزار سرویس و نگهداری نیست بلکه به‌نوعی ابزار بازاریابی به شمار می‌آید که در راستای افزایش فروش، جذب و حفظ و وفادارسازی مشتری است.

وی افزود: شرکت‌ها از راهکارهای مختلفی برای دستیابی به این اهداف استفاده می‌کنند که یکی از این راهکارها راه‌اندازی این کمپین زمستانی است. ما از طریق برپایی این کمپین به مشتری‌ها اعلام می‌کنیم که این مجموعه حامی مشتری است و از پیش به مشکلات آن‌ها اندیشیده و درصدد رفع آن‌ها برآمده است.

وهاب آقایی در خصوص جزئیات کمپین ادامه داد: این دومین کمپین فصلی است که در سال جاری در شرکت نگین‌خودرو به‌منظور وفادارسازی و افزایش اطمینان خاطر مشتری‌ها برگزار می‌شود. در این کمپین خدمات مختلفی به مشتری ارائه می‌شود که در آن به‌صورت کاملا رایگان خودرو مشتری را چک‌آپ کامل می‌کنیم و در صورت نیاز به تعویض قطعات این امر با ارائه 10 درصد تخفیف انجام می‌شود. این تخفیف تنها شامل قطعات تعویضی و مصرفی نیست چرا که اگر خودرو مشتری نیاز به کار صافکاری یا نقاشی داشته باشد نیز این 10 درصد تخفیف در آن اعمال خواهد شد ضمن آن‌ که تعویض روغن‌موتور کاسترول با همکاری شرکت کاسترول با تخفیف 20 درصد همراه خواهد بود.

این خدمات در حقیقت امتیازاتی هستند که در بهبود رابطه میان مشتری، شرکت و نمایندگی‌ها تاثیر به‌سزایی دارد. از این طریق مشتری‌ها کاملا آگاه می‌شوند که برای دریافت خدمات فنی و دوره‌ای خودروهای خود هیچ نیازی به مراجعه به مراکز غیررسمی ندارند و این خدمات از سوی شرکت مادر، بدون دریافت اجرت و با بالاترین سطح اطمینان از کیفیت و استاندارد به آن‌ها ارائه می‌شود.

وهاب آقایی در خصوص زمان برگزاری این کمپین گفت: این کمپین در آستانه فرارسیدن بلندترین شب سال با شعار "نگین سرویس خدمتی به بلندای یلدا" از 28 آذرماه آغاز شد و قرار بود تا 7 دی‌ماه به مدت 9 روز کاری در سراسر شبکه گسترده خدماتی نگین‌خودرو شامل 28 نمایندگی کلی در سراسر کشور به‌صورت موازی برگزار شود که به جهت استقبال هموطنان در این فصل از این کمپین تا 10 دی ماه تمدید شد. در اجرای این طرح نیز از روش‌های مختلفی چون ارسال پیامک، نصب بنرهای ویژه این طرح بر سر در تمامی نمایندگی‌های مجموعه نگین خودرو در سراسر کشور، اطلاع‌رسانی مطبوعاتی و آگهی‌های تبلیغاتی از مالکان محصولات برند رنو دعوت به عمل می‌آید تا در این کمپین شرکت کنند.

وی در خصوص برنامه‌های شرکت نگین‌خودرو در خدمات پس از فروش افزود: در مدیریت جدید شرکت نگین‌خودرو هدف بهبود شرایط برند و خدمات پس از فروش رنو در ایران است. یکی از ابزارهای اصلی این مهم ارائه خدمات مناسب به مشتری‌ها است. یکی از اقدامات مهم در این زمینه توسعه شبکه نمایندگی‌ها در کشور است به‌طوری‌که در ابتدای سال جاری تنها شش نمایندگی شرکت نگین‌خودرو در سراسر کشور اقدام به ارائه خدمات محصولات رنو می‌کردند که این تعداد در این مرحله به 28 نمایندگی رسیده است که نشان‌دهنده رشد و پیشرفت سریع مجموعه در گسترش و توسعه شبکه خدمات پس از فروش است؛ از سویی دیگر تیم فنی مجموعه، کارشناس‌های فنی و شبکه نمایندگی‌ها مستقیما و تخت نظارت این شرکت تمامی آموزش‌های لازم را در سطح تخصصی دریافت می‌کنند. در ادامه فعالیت‌های خدماتی در بخش بازاریابی حوزه خدمات به‌منظور آسایش خاطر مشتری‌ها اقدام به همکاری مستقیم با مراکز بزرگ خرید، برج‌های تجاری و مسکونی کرده‌ایم که مشتری‌ها می‌توانند در زمان مراجعه به این مراکز خودرو را به نمایندگان محلی ما در آن مکان سپرده تا در حین خرید یا انجام فعالیت‌های شخصی خود خودرو آن‌ها به‌صورت رایگان مورد بررسی قرار بگیرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید