Performancing Metrics

طالب‌لو: اجازه ندادیم اشتباه داور در نتیجه تاثیر بگذارد | اتاق خبر
کد خبر: 305315
تاریخ انتشار: 8 دی 1394 - 02:59
کاپیتان استقلال با بیان این که گل سیاه جامگان صحیح نبود، اظهار کرد: اجازه ندادیم اشتباه داور در نتیجه تاثیر بگذارد و فاصله‌مان را با سیاه جامگان بیشتر کردیم.

اتاق خبر:کاپیتان استقلال با بیان این که گل سیاه جامگان صحیح نبود، اظهار کرد: اجازه ندادیم اشتباه داور در نتیجه تاثیر بگذارد و فاصله‌مان را با سیاه جامگان بیشتر کردیم.

بنا براین گزارش وحید طالب‌لو پس از پیروزی تیمش مقابل سیاه جامگان اظهار کرد: خوشحالم که این بازی را بردیم. سیاه جامگان تغییرات زیادی نسبت به چند هفته گذشته داشت. شجاعانه بازی کردیم و می‌توانستیم گل‌های فراوانی را به ثمر برسانیم. تلاش زیادی انجام دادیم و به همین دلیل به پیروزی رسیدیم.

او درباره گل سیاه جامگان گفت: صادقانه به داور گفتم که گل آنها صحیح نبود اما خدا را شکر که بازیکنان با تلاش خود اجازه ندادند که نتیجه‌ای کمتر از پیروزی را به دست بیاوریم.

طالب‌لو درباره صحنه‌ای که گفته می‌شود بازیکن سیاه جامگان روی امید ابراهیمی خطایی در محوطه جریمه انجام داد، گفت: دورتر از آن صحنه بودم و کارشناسان داوری باید درباره آن نظر دهند.

امید ابراهیمی، هافبک شمالی آبی ها درباره این صحنه اظهار کرد: بازیکن حریف من را در محوطه جریمه شارژ کرد و مطئنم که پنالتی رخ داده و یک پنالتی ما به این طریق از دست رفت.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید