Performancing Metrics

دوست دارم پروین و کریمی به تمرین پرسپولیس بیایند | اتاق خبر
کد خبر: 305428
تاریخ انتشار: 8 دی 1394 - 18:47
رضاییان:
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دوست دارد علی کریمی و علی پروین به تمرین‌های پرسپولیس بیایند.

رامین رضاییان در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت خودش و همین طور تیم فوتبال پرسپولیس صحبت کرد. او می‌گوید همیشه در تمرین‌ها با انگیزه حضور می‌یابد و دوست دارد برای تیمش یعنی پرسپولیس در بازی‌ها مثمر ثمر باشد.

 

* ابتدا از دیدار هفته گذشته‌تان در برابر پدیده مشهد آغاز کنید. بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی سختی را پیش رو داشتیم و در آنجا توانستیم یک امتیاز باارزش را بگیریم؛ یک امتیازی که مطمئنا خیلی به درد ما می‌خورد. در تمام طول بازی سعی داشتیم بازی را کنترل کنیم اما روی اتفاقاتی دروازه‌مان باز شد. با این حال خوشحالم که حداقل یک امتیاز از مشهد گرفتیم و دست خالی به تهران برنگشتیم.

 

* در طول بازی چندین بار دروازه حریف را تهدید کردید اما در برخی صحنه ها نتوانستید دروازه پدیده را باز کنید.

درست است. ما خیلی دوست داشتیم با پیروزی از مشهد به تهران برگردیم اما متاسفانه نتوانستیم پدیده را شکست بدهیم. باید صبوری کنیم و تمرین‌هایمان را بیشتر کنیم تا ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بتوانیم نتایج بهتری را بگیریم.

 

* در این بازی روی اشتباهاتی که انجام شد، دو بار دروازه پرسپولیس باز شد اما به خاطر همین اتفاق انتقادات زیادی نسبت به محسن بنگر و سوشا مکانی مطرح شد. نظرت در این باره چیست؟

 

قشنگ نیست که بخواهیم نتیجه تساوی را به گردن سوشا مکانی و یا محسن بنگر بیندازیم. سوشا از دروازه‌بانان خوب ایران که در تیم ملی هم با من هم‌بازی است. او تا به حال بارها و بارها دروازه پرسپولیس را نجات داده است. بالاخره روزی پیش می‌آید که برای یک بازیکن روز خوبی نباشد. من فکر می‌کنم نباید تقصیرها را به گردن سوشا بیندازیم. البته درباره محسن بنگر هم باید بگویم او سال‌هاست در پرسپولیس بازی می‌کند و از مدافعان خیلی خوب این تیم است.

 

* در دیدار مقابل پدیده روی یک ضربه ایستگاهی گل زیبایی را هم به ثمر رساندید و در ادامه عدد 8 را نشان دادید.

 

واقعا خوشحالم که توانستم در مشهد گلزنی کنم. از این بابت خیلی خوشحالم. قبل از ضربه تمرکزم روی این بود که توپ را سانتر کنم اما به هر شکل تصمیم گرفتم و شوت زدم. باید بگویم من نسبت به علی کریمی ارادت ویژه‌ای دارم. او در تیم ملی خیلی برایم زحمت کشد و در قلب من است و همیشه دوستش دارم. دوست دارم به همراه علی پروین که از بزرگان باشگاه پرسپولیس هستند به تمرینات پرسپولیس بیایند. علی کریمی بود که بازی‌های من را تماشا کرد و به کی‌روش گفت که من را زیر نظر بگیرد.

 

 

* با یک ضربه زیبا دروازه حریف را باز کردی.

ضربه ایستگاهی زدن در تیم‌های پرهواداری مثل پرسپولیس با تیم‌هایی که هوادار ندارند متفاوت است. در اینجا همه هواداران به پای تو نگاه می‌کنند که ضربه‌ات را به گل تبدیل کنی.

 

* یک نیم فصل از حضورت در پرسپولیس می‌گذرد. از عملکرد خودت در این تیم راضی هستی؟

من نمی‌توانم درباره عملکردم در تیم صحبت کنم. هواداران و مربیان و کادر فنی باید درباره من نظر بدهند. آن چیزی که مهم است این است که در تمرین‌ها باانگیزه و انرژی بالا تمرین می‌کنم تا اگر کادر فنی صلاح دید و برای این تیم بازی کردم بتوانم مفید باشم.

 

*‌ اما واقعا در نیم فصل گذشته بازی‌های خیلی خوبی را به نمایش گذاشتی. از اروپا پیشنهادی نداری؟

 

هیچ وقت دوست ندارم درباره کاری که انجام نشده صحبت کنم. اگر پیشنهادی باشد آن را بررسی می‌کنم و پس از اینکه نهایی شد آن را رسانه‌ای خواهم کرد.

 

* دوست داری در اروپا بازی کنی یا اگر از کشورهای عربی هم پیشنهاد برسد قبول می‌کنی؟

راستش را بخواهید هنوز درباره این موضوع فکر نکرده‌ام. اجازه بدهید پیشنهادات برسد بعد درباره آن‌ها فکر می‌کنم. فعلا تمرکزم روی پرسپولیس است.

 

* این روزها به بازیکن ثابت تیم ملی تبدیل شده‌ای. از حضورت در تیم ملی صحبت کن.

 

بله. در حال حاضر مربی بزرگی چون کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران است که اعتقاد خوبی هم نسبت به من دارد. خوشحالم که می‌توانم در تیم ملی بازی کنم و به تیم ملی کشورم خدمت کنم. مهم پوشیدن پیراهن تیم ملی و خدمت به ایران است. حال که مربی بزرگی چون کی‌روش هدایت تیم ملی را بر عهده دارد خوشحالم که شاگردش هستم.

 

* هفته آینده باید برابر استقلال خوزستان صدرنشین لیگ بازی کنید. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 

واقعا بازی سختی را پیش رو داریم. عبدالله ویسی تیم خوبی را جمع کرده و در حال حاضر تیمش صدرنشین لیگ است. ما محکوم به پیروزی هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد. امیدوارم که در پایان بازی هواداران یک بازی زیبا ببینند و در نهایت هم پرسپولیس پیروز میدان باشد.

 

منبع:ایسنا

 

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید