Performancing Metrics

پنتاگون: ۱۰ عضو داعش مرتبط با حملات پاریس را کشتیم | اتاق خبر
کد خبر: 305491
تاریخ انتشار: 8 دی 1394 - 21:18
سخنگوی ائتلاف به رهبری آمریکا در مقابله با داعش می‌گوید که در حملات واشنگتن در سوریه و عراق ۱۰ تن از رهبران داعش که به حملات پاریس مرتبط بودند، کشته شدند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، یک سخنگو در وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که 10 عضو ارشد داعش که در حملات تروریستی پاریس مرتبط بودند، در حملات اخیر واشنگتن به عراق و سوریه کشته شدند.

به گزارش راشا تودی، سخنگوی ائتلاف به رهبری آمریکا در مقابله با داعش امروز سه شنبه اعلام کرد که در حملات واشنگتن در سوریه و عراق ۱۰ تن از رهبران داعش که به حملات پاریس ارتباط داشتند، کشته شدند.

«استیو وارن» گفت: «در حملات ماه گذشته میلادی ما ۱۰ تن از شخصیتهای رهبری داعش را با حملات هوایی کشتیم که برخی از آنها به حملات پاریس مرتبط بودند».

وی اعلام کرد که یکی از ۱۰ کشته حملات یک ماه گذشته آمریکا در عراق و سوریه، «چارافه الموذن» در سوریه بوده که او با «عبدالحمید اباعود» مغز متفکر حملات پاریس در ارتباط مستقیم بود.

به گفته این مقام آمریکایی، این عضو ارشد داعش در حملات هوایی ۲۶ دسامبر آمریکایی‌ها به موصل عراق کشته شد.

حملات مرگبار اخیر پاریس که توسط سه تیم تروریستی متشکل از 7 نفر در چند نقطه از شهر پاریس به وقوع پیوست و منجر به کشته شدن دستکم 132 نفر و مجروح شدن بیش از 300 نفر شد.

مقامات فرانسوی از شناسایی فردی بلژیکی به نام «عبدالحمید اباعود» به عنوان مغز متفکر حملات پاریس خبر داده و اعلام کردند که وی احتمالا حملات اخیر پاریس را هدایت می‌کرده و با عوامل انتحاری ارتباط مستقیم داشت.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید