Performancing Metrics

بلان: همه این فصل از پاری‌سن‌ژرمن توقع قهرمانی در اروپا دارند | اتاق خبر
کد خبر: 305500
تاریخ انتشار: 9 دی 1394 - 05:15
سرمربی پاری سن ژرمن می‌گوید همه از او در این فصل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را می‌خواهند و هیچ چیز غیر از این برای مالکان پاریس قابل قبول نیست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا و به نقل از ساکرنت، پاری سن ژرمن چند سالی است خود را در قواره یک تیم مدعی در فوتبال اروپا معرفی کرده و توانسته نتایج خوبی کسب کند. این تیم پاریسی 3 سال است که در فوتبال فرانسه حکمرانی می‌کند و تمام قهرمانی‌ها را بدست می‌آورد. این تیم در لیگ قهرمانان نیز فصل قبل تا جمع 8 تیم پایانی راه یافت. آنها با خرید دی ماریا و حفظ بازیکنان بزرگ خود نظیر لاوتزی و کاوانی اکنون مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند.

لورن بلان سرمربی پاری سن ژرمن درباره شرایط این تیم گفت: همه از پاری سن ژرمن توقع قهرمانی در لیگ قهرمانان دارند و بازیکنان باید با فشار قهرمانی کنار بیایند. دیگر قهرمانی در فرانسه برای ما کافی نیست و همه از من توقع قهرمانی در اروپا را دارند ولی باید در نظر بگیریم که این امر بسیار سخت است و به عوامل زیادی بستگی دارد.

سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن در ادامه گفت: معمولا این طور است که یک فصل با تعداد جام هایی که دست می یابید مورد قضاوت قرار می گیرد. در سال گذشته ما فصلی عالی در فرانسه داشتیم ولی این نیز درست است که از باشگاهی در حد و اندازه های ما انتظار نمایش های بزرگ در سطح لیگ قهرمانان اروپا می‌رود. باید در رقابت های اروپایی خوب باشید. باید در لیگ خوب باشید. گفتن این که ما نیازمند راهیابی به نیمه نهایی هستیم آسان است اما به آن رسیدن سخت‌تر است. من باور دارم بازیکنانم در سال جاری آماده رسیدن به این مهم هستند. باید گام به گام جلو برویم. چند سال پیش کسی روی تیم ما به عنوان مدعی در لیگ قهرمانان حساب باز نمی‌کرد ولی ما باعث شدیم تا تیمی از فرانسه هم در بین مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان باشد.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره وضعیت تیمش برای نقل و انتقالات زمستانی گفت: درها در انتقالات به روز همه باز است و ما می‌توانیم چندین خرید در این ماه داشته باشیم و این را هم می دانیم که ممکن است بعضی از بازیکنان ما از تیم جدا شوند. ما این موضوع را کاملا درک کرده‌ایم و آماده هر اتفاقی هستیم ولی در نقاط اصلی نیازی به خرید بازیکن نداریم و تا پایان فصل با همین نفرات به کار خود ادامه خواهیم داد.

پاری سن ژرمن باید در مرحله یک هشتم نهایی با رقیبی آشنا چون چلسی دیدار کند که دو بار دیگر با این تیم روبرو شده است. در فصل اول چلسی به دلیل گل زده در خانه حریف راهی مرحله بعد این رقابت ها شد و در فصل دوم نیز این تیم پاریسی بود که با همین قانون چلسی را حذف کرد و به مرحله بعدی راه یافت.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید