Performancing Metrics

زیرساخت‌های شهرک برق و IT استان زنجان تکمیل می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 305668
تاریخ انتشار: 10 دی 1394 - 07:17
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان زنجان:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: به منظور اجرای پروژه‌های مصوب شده تا اوایل سال ۹۵ زیرساخت‌های شهرک برق، الکترونیک و IT استان زنجان و شهرک صنعتی سلطانیه نظیر آب و برق تامین می‌شود.

اتاق خبر: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: به منظور اجرای پروژه‌های مصوب شده تا اوایل سال ۹۵ زیرساخت‌های شهرک برق، الکترونیک و IT استان زنجان و شهرک صنعتی سلطانیه نظیر آب و برق تامین می‌شود.

بنابراین گزارش  ناصر صیدی ضمن تاکید بر لزوم برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی استان اظهار داشت: از سال ۸۵ تا سال ۹۱-۹۰، ۲۵۵ واحد تولیدی تعطیل شده بود که در حال حاضر این میزان به زیر ۲۰۰ واحد رسیده است.

وی با اشاره به ایجاد و راه‌اندازی بیش از ۵۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان زنجان در مدت ۳ ساله تصریح کرد: خوشبختانه در حدود یک سال اخیر روند تعطیلی واحدهای صنعتی استان زنجان با شتاب منفی مواجه بوده هر چند در این مدت واحد تولیدی تعطیل شده هم به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان ضمن اشاره به برنامه‌های آینده این شرکت افزود: بنا داریم تا سال آینده و با همکاری و مساعدتهای شرکت گاز، پروژه گازرسانی تا دهه فجر سال آینده به شهرک صنعتی «انگوران» به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور رعایت مقررات ایمنی در شهرک‌های صنعتی استان زنجان ایستگاه‌های آتش‌نشانی در نواحی و شهرک صنعتی هیدج و خرمدره استقرار می‌یابند.

صیدی عنوان کرد: به منظور اجرای پروژه‌های مصوب شده تا اوایل سال ۹۵ آب و برق شهرک برق، الکترونیک و IT استان زنجان و شهرک صنعتی سلطانیه تامین می‌شود.

وی در مورد میزان اعتبارات تخصیص یافته به شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان در سال ۹۴ گفت: خوشبختانه میزان اعتبارات امسال این شرکت در مقایسه با سالهای قبل قابل قبول بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان بر فعالیت تمامی واحدهای مستقر در نواحی و شهرک‌های صنعتی در راستای حفظ محیط زیست بر اساس قوانین و ضوابط تاکید کرد.

منبع: اتاق زنجان 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید