Performancing Metrics

رونالدو از تیم حمایت کرد | اتاق خبر
کد خبر: 305682
تاریخ انتشار: 10 دی 1394 - 08:44
بنیتس:
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا معتقد است که رونالدو با وجود گل نکردن پنالتی، مسئولیت آن را برعهده گرفت و از تیمش حمایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا معتقد است که رونالدو با وجود گل نکردن پنالتی، مسئولیت آن را برعهده گرفت و از تیمش حمایت کرد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از ایسنا، رئال مادرید امشب(چهارشنبه) در هفته هفدهم لالیگا با نتیجه سه بر یک رئال سوسیداد را شکست داد. گل های تیم مادریدی را کریستیانو رونالدو(دوبار) و لوکاس واسکس به ثمر رساندند و تک گل سوسیداد را بروما وارد دروازه میزبان کرد.

رافائل بنیتس در نشست خبری پس از بازی گفت: رئال ده دقیقه آخر بازی را به کنترل خود درآورد. موقعیت‌هایی داشتیم اما بازیکنان دقت لازم را در ضربه نهایی نداشتند. علمکرد شاگردانم خیلی خوب بود و تنها می توانم به آنان تبریک بگویم. این موضوع باعث می شود به آینده امیدوار باشیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: به کریستیانو رونالدو و دیگر بازیکنان به علت متحد بودن تبریک می گویم. رونالدو پس از گل نکردن پنالتی اش مسئولیت آن را بر عهده گرفت و از تیم حمایت کرد.

بنیتس درباره بازی تیم گفت: در نیمه نخست تیم برتر بودیم و می توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. مالکیت توپ با ما بود اما در نیمه دوم کمتر شد. سعی داشتیم بازیکنان نزدیک به هم بازی کنند و می خواستیم از سرعت استفاده کنیم.

هنگام تعویض خامس رودریگس سوت‌های اعتراض‌آمیز شنیده شد. سرمربی اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: مسئولیت من بهره بردن از بازیکنان نیمکت‌نشین تا بیشترین حد ممکن است. همه تلاش خود را می کنند و باید از نیروی تازه نفس استفاده کرد.

سرمربی رئال درباره هدف تیم در سال جدید گفت: زمانی که پیروز می شویم خوشحال هستیم. به دنبال کسب پیروزی‌های بیشتر و فتح عناوین هستیم. در مسیر خوبی قرار داریم.

بنیتس در نشست خبری پیش از بازی گفته بود که کمپینی علیه او وجود دارد. او در این ارتباط اظهار کرد: هر کسی عقاید خاص خودش را دارد. عقاید و نظرات من منطبق با باشگاه است و نه روزنامه نگاران.

سرمربی رئال مادرید درباره نیمکت‌نشینی خسه و ایسکو، گفت: 24 بازیکن در اختیار داریم و تنها 11 بازیکن می توانند در ترکیب اصلی حضور داشته باشند. دلیل نیمکت‌نشینی این دو بازیکن نیز همین محدودیت است.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید