Performancing Metrics

مردم آمریکا از عملکرد واشنگتن در مقابل داعش ناراضی اند | اتاق خبر
کد خبر: 305691
تاریخ انتشار: 10 دی 1394 - 09:38
نظرسنجی انجام گرفته توسط شبکه سی ان ان نشان می دهد بیشتر آمریکایی ها اعتقاد دارند کشورشان کاری در مبارزه با داعش انجام نداده است.

نظرسنجی انجام گرفته توسط شبکه سی ان ان نشان می دهد بیشتر آمریکایی ها اعتقاد دارند کشورشان کاری در مبارزه با داعش انجام نداده است.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، شبکه سی ان ان طی نظرسنجی از مردم آمریکا اعلام کرد بیشتر مردم این کشور از سیاست های دولت در زمینه مبارزه با تروریسم رضایت ندارند.

باراک اوباما اخیراً در سخنرانی پایان سال خود گفته بود استراتژی دولت آمریکا در مبارزه با افراط گرایی در خاورمیانه را تغییر نخواهد داد.

سی ان ان با انتشار نتیجه این نظرسنجی نوشت بیشتر مردم آمریکا از سیاست فعلی دولت آمریکا در برخورد با گروههای افراطی رضایت ندارند. این شبکه به این مسئله نیز اشاره می کند که این نارضایتی در سال ۲۰۰۱ در بالاترین میزان خود بوده است.

در سال ۲۰۰۱ جرج بوش پسر بلافاصله بعد از حادثه یازدهم سپتامبر جهان را به دو قسمت در مقابل و در کنار آمریکا تقسیم کرد. وی اعلام کرد جنگهای صلیبی در جهان آغاز شده است.

بر این اساس نظرسنجی اخیر شبکه سی ان ان نشان می دهد ۴۰ درصد شهروندان آمریکا اعتقاد دارند در این جنگ تروریست ها موفق بوده اند و ۴۹ درصد نیز برای اعزام نیروی زمینی به سوریه و عراق علیه داعش موافق هستند.

این در حالی است که اوباما در آخرین سخنرانی سال جاری میلادی تاکید کرد که ایالات متحده نیروی زمینی به عراق و سوریه اعزام نخواهد کرد.

بر اساس نظرسنجی سی ان ان دو سوم آمریکایی ها سیاست های دولت آمریکا علیه تروریست ها را ضعیف می دانند و اعتقاد دارند چندان کار قابل توجهی علیه داعش صورت نگرفته است.

منبع : مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید