Performancing Metrics

دنبال گران کردن بنزین نیستیم؛شاید چند ده تومان بابت برند جایگاه بگیریم | اتاق خبر
کد خبر: 306241
تاریخ انتشار: 13 دی 1394 - 12:46
وزیر نفت با اعلام اینکه در طرح رتبه بندی جایگاه‌ها، دنبال گران کردن بنزین نیستیم، شاید چند ده تومان از مشتری بگیریم، گفت:جمهوری اسلامی ایران با افزایش صادرات ۵۰۰ هزار بشکه ای نفت خام در پساتحریم به دنبال پس گرفتن سهم خود است و قصد تخریب بازار را ندارد.

اتاق خبر: بیژن نامدار زنگنه در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت‌خانه‌های نفت و علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران گفت: موضوع برندسازی و رتبه بندی جایگاه‌های بنزین یک ایده است که به دولت ارائه شده ،تا دولت آن را بررسی و تصویب کند. البته اجرای طرح برندسازی جایگاه‌ها زمینه ای برای افزایش نرخ بنزین، یا چند نرخی سازی آن نیست .

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وزیر نفت گفت: برندسازی موجب می‌شود تا خدمات بیشتری به مشتریان ارائه شود و براساس آن مبلغ کمی، شاید حدود چند ده تومان از مشتریان دریافت شود.

وی درباره قطعی شدن واگذاری فاز دوم میدان آزادگان شمالی به چینی‌ها گفت: براساس قرارداد، چینی ها باید پیشنهاد اجرای فاز دوم را به وزارت نفت ارائه دهند، تا آن را بررسی و تایید کنیم. امکان دارد که اجرای فاز دوم میدان آزادگان شمالی به چینی ها واگذار شود.

زنگنه همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر ادغام وزارتخانه های نفت و نیرو گفت: "صحبتی در این باره نمی‌کنم."

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید