Performancing Metrics

۲هزار پلیس افتخاری در گلستان با ناجا همکاری می‌کنند | اتاق خبر
کد خبر: 306287
تاریخ انتشار: 13 دی 1394 - 15:32
فرمانده انتظامی گلستان:
فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: حدود دو هزار نفر پلیس افتخاری در سطح استان داریم که ما را برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه همراهی می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: حدود دو هزار نفر پلیس افتخاری در سطح استان داریم که ما را برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه همراهی می کنند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، سید محمود میرفیضی، پیش از ظهر یکشنبه، در بیستمین همایش سراسری فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های تابعه انتظامی استان اظهار کرد: پاسگاه ها و کلانتری ها بیشترین سطح تماس و برخورد با جامعه را دارند که ظرفیت بزرگی برای ناجا به حساب می آید.

وی بیان کرد: هدف پلیس ناجا جامعه محوری و توسعه امنیت حداکثری است که این مهم با آموزش هماهنگی محقق خواهد شد. در همایش های «کوپ» سعی کرده ایم با اعلام اولویت ماموران و همچنین آموزش اجرای امنیت، نقاط ضعف خود را تبدیل به نقاط قوت کنیم.

میرفیضی به همکاری دو هزار پلیس افتخاری با نیروی انتظامی گلستان اشاره کرد و افزود: این پلیس ها در کلاس های  آموزشی انتظامی شرکت می کنند و طی آن به وظایفی که به آنان اعمال شده است، عمل خواهند کرد.

وی به آموزش فعالیت های نیروی انتظامی در مساجد، مدارس و ارگان های دیگر اشاره و اظهار کرد: حدود یک هزار و ۵۸ جلسه برگزار شده است که نتیجه حاصل از آن، برقرای امنیت در جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: یکی از ظرفیت های دیگر ناجا، استفاده از معاونت اجتماعی است. در ۹ ماه سپری شده از سال جاری بیش از 6 هزار پرونده به این معاونت ارسال کرده اند که ۷۰ درصد آن دچار سازش شده است. سعی داریم تا فضای جرم را به سمت فضای اجتماعی ببریم و با راهکارهای اجتماعی مسائل را حل کنیم.

میرفیضی تاکید کرد: در آستانه انتخابات هستیم و باید با اقداماتی که انجام می دهیم، نظم و امنیت حال حاضر را حفظ کنیم تا اتفاقی نیفتد.

سید محمود میرفیضی تعامل با صداوسیما و رسانه ها را یک مسئله مهم دانست و گفت: در سال جاری ۱۵هزار دقیقه برنامه از صداوسیمای مرکز گلستان پخش شده است و سعی کردیم با همکاری خوبی که با رسانه ها داریم، ارتباط خود را با مردم بیشتر کنیم.

وی در پایان گفت: مردم از ما انتظار دارند تا امنیت را در جامعه ایجاد کنیم و آنها نیز باید به وظیفه متقابلی که نسبت به نیروی انتظامی را دارند، عمل کنند.

گفتنی است؛ همایش سراسری فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های تابعه انتظامی استان گلستان صبح امروز با حضور سردار سعید منتظرالمهدی سخنگو و معاون اجتماعی ناجا برگزار شد.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید