Performancing Metrics

هدف ما فراتر از صعود به المپیک است | اتاق خبر
کد خبر: 306340
تاریخ انتشار: 13 دی 1394 - 21:44
سرمربی تیم فوتبال امید ایران با بیان اینکه انتخاب ۲۳ بازیکن نهایی کار بسیار سختی بود، گفت: هدف ما فراتر از صعود به المپیک است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهرمحمد خاکپور سرمربی تیم فوتبال امید ایران عصر امروز یکشنبه با اعضای این تیم تشکیل جلسه داد. در این جلسه که با حضور اعضای کادرفنی، بازیکنان، کادر پزشکی، سرپرست و مدیر اجرایی تیم فوتبال امید برگزار شد، محمد خاکپور به اهمیت برگزاری آخرین اردوی آماده‌سازی تیم که در دوبی برپا شده، اشاره کرد و خطاب به بازیکنان گفت: قطعا به لحاظ آمادگی فنی و بدنی در سطح خوب و قابل قبولی قرار دارید و قطعا رمز موفقیت ما در مسابقات پیش رو، آرامش و تمرکز خواهد بود.

خاکپور افزود: انتخاب ۲۳ نفر نهایی کار بسیار سختی بود و ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم تا بهترین‌ها را در لیست نهایی داشته باشیم و مطمنم که بهترین ها را برای مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک گزینش کردیم.

خاکپور خطاب به شاگردانش گفت: قطعا هدف ما فراتر از صعود به المپیک خواهد بود و باید برای قهرمانی در آسیا بجنگیم. اگرچه تمامی حریفان ما برای المپیکی شدن، تلاش کرده‌اند و آمادگی خوبی هم کسب کرده اند اما نباید فراموش کنیم که نام بزرگ ایران برای هر حریفی نگرانی و ترس به دنبال دارد.

سرمربی تیم امید در پایان خاطرنشان کرد: ما یک مجموعه واحد هستیم که با همدلی برای موفقیت و رسیدن به هدفی که داریم تلاش خواهیم کرد تا مزد زحمات‌مان را بگیریم و دل مردم ایران شاد شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید