Performancing Metrics

من حداقل یک سال در رئال دوام آوردم | اتاق خبر
کد خبر: 306782
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 10:16
طعنه پیگرینی به بنیتس:
سرمربی منچسترسیتی نیز به اخراج رافائل بنیتس واکنش نشان داد و عنوان کرد او نتیجه ای به مراتب بهتر از رافائل بنیتس کسب کرده است.

سرمربی منچسترسیتی نیز به اخراج رافائل بنیتس واکنش نشان داد و عنوان کرد او نتیجه ای به مراتب بهتر از رافائل بنیتس کسب کرده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از آس، فلورنتینو پرس دیشب (دوشنبه) ساعت 22 در سانتیاگو برنابئو حاضر شد تا برکناری رافائل بنیتس، سرمربی ر‌ئال‌ ماد‌رید را اعلام کند. او زین الدین زیدان را به عنوان جانشین بنیتس معرفی کرد. زیدان که هدایت کاستیا، تیم دوم ر‌ئال‌ ماد‌رید را به عهده داشت، از این پس در تیم نخست این شهر مربیگری می‌کند. او اولین سرمربی فرانسوی تاریخ باشگاه است.

مانول پیگرینی سرمربی منچسترسیتی در واکنش به برکناری بنیتس از این تیم اسپانیایی گفت: من از برکناری هر مربی فوتبال ناراحت می شوم. خصوصا وقتی این اتفاق در یمی چون رئال مادرید رخ می دهد که اتفاقات زیادی در آن رخ می دهد. با این حال حداقل من فصل را به پایان رساندم. از همان ابتدا می دانستم که سال بعد به کار خود ادامه نخواهم داد. برخی اختلاف نظر های مهم با رئیس باشگاه داشتم اما این چیز عجیبی نیست وقتی به هر آنچه طی 5 یا 6 سال اخیر در رئال مادرید رخ داده نگاه می کنید. برای رافا بنیتس متاسفم چون فکر می کنم او یکی از مربیان شایسته احترام است، اما اتفاقی که در رئال مادرید رخ داد عجیب نیست.

او در ادامه گفت: رئال مادرید باشگاه بزرگی است و مربیگری در این تیم کاری بسیار سخت و طاقت فرسایی محسوب می شود. مربیگری و هدایت در این تیم واقعا با بقیه تیم ها فرق می کند و من این موضوع را به خوبی لمس کردم. من در رئال مادرید یک فصل مربیگری کردم که تجربه خوبی برای من بود که البته با بقیه دوران مربیگری ام متفاوت بود.

پپ گواردیولا که برای نخستین بار پس از اعلام باشگاه بایرن مونیخ در جدایی‌اش از این باشگاه با رسانه‌ها گفت‌وگو می‌کرد، سرانجام تایید کرد که قصد دارد تابستان به لیگ انگلیس بپیوندد و گفته می شود مقصد بعدی این مربی منچسترسیتی است.

پیگرینی درباره این موضوع گفت: قبلا به این سوال پاسخ داده ام و دیگر نمی خواهم درباره آن صحبت کنم.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید