Performancing Metrics

تلویزیون‌های سونی فیلم‌های 4K از سونی پیکچرز را استریم می‌کنند | اتاق خبر
کد خبر: 306922
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 14:15
تلویزیون‌های 4K از سال‌ها پیش در نمایشگاه CES حضور داشته‌اند؛ اما سوال مهم هنوز بی‌جواب مانده است! چگونه محتوای مرتبط با فناوری 4K این تلویزیون‌ها را دریافت کنیم؟ سونی اولین شرکتی به شمار می‌رود که در این راه گام برداشته است.

اتاق خبر - در نمایشگاه CES چند سال اخیر تلویزیون‌های 4K حضور پر رنگی داشته‌اند. اما بیش‌تر سازندگان به جای تولید و فراهم کردن دسترسی به محتوای مرتبط با فناوری 4K این تلویزیون‌ها، فقط به فکر جذب مشتری و معرفی فناوری‌های نوین بوده‌اند. خوشبختانه در نمایشگاه CES 2016 شرکت سونی گام‌های آغازی را در جهت حل این مشکل برداشته است.

شرکت سونی با معرفی نرم‌افزار جدیدی به نام Ultra که در تلویزیون‌های دارای فناوری HDR جدید قابل اجرا است، قصد مرتفع کردن مشکل تهیه محتوا را دارد. نرم‌افزار Ultra امکان خرید و استریم فیلم‌ها از سونی پیکچرز (Sony Pictures) را فراهم می‌کند. گمان می‌رود که حدود ۴۰ تا ۵۰ عنوان فیلم با کیفیت 4K برای دسترسی کاربران در نظر گرفته شده است که از این بین می‌توان به Chappie، Elysium، Fury، The Walk، Salt، Men in Black 3، Pineapple Express، Crouching Tiger، Hidden Dragon، Hancock و After Earth  اشاره کرد.

با این حال، این اقدام سونی، بزرگ‌ترین راه‌حل تولید محتوا به شمار نمی‌رود و هنوز در آغاز راه هستیم. پس بهتر است فعلا از خرید چنین تلویزیون‌هایی صرف نظر کنید! با این وجود، می‌توانید به جای منتظر ماندن برای دسترسی به محتوای مربوطه، به خاطر بهره‌مندی از امکانات جدید این تلویزیون‌ها، اقدام به خرید آن‌ها کنید.

نرم‌افزار یاد شده در سالجاری برای ایالات متحده منتشر خواهد شد. با وجود این که نرم‌افزار Ultra یک نرم‌افزار اندرویدی برای تلویزیون‌ها است، اما به احتمال زیاد و در ابتدای کار، فقط محدود به استفاده در تلویزیون‌های سونی خواهد بود. شرکت سونی در نمایشگاه CES 2016 علاوه‌بر این فناوری، از تلویزیون‌های جدید خود هم رونمایی کرد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید