Performancing Metrics

مهدی خدابخشی به عنوان مرد سال تکواندوی انتخاب شد | اتاق خبر
کد خبر: 307015
تاریخ انتشار: 17 دی 1394 - 00:03
از سوی سایت «مس تکواندو»
مهدی خدابخشی تکواندوکار البرزی تیم ملی به عنوان مرد سال این رشته از سوی سایت «مس تکواندو» انتخاب شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، مهدی خدابخشی تکواندوکار شایسته استان البرز به عنوان مرد سال تکواندو از سوی کاربران انتخاب شد.

براساس این گزارش،‌ سایت مس تکواندو به عنوان سایت تخصصی رزمی برای انتخاب بهترین‌های سال تکواندو اسامی کاندیداها را بر روی سایت منتشر و بنا به نظرسنجی انجام شده مهدی خدابخشی به دلیل کسب عناوین مختلف در سال میلادی2015 با کسب بیشترین آرا، در میان هشت نامزد عنوان بهترین مرد سال تکواندو را از آن خویش کرد، پس از او فرزان عاشورزاده در رده دوم قرار گرفت، «دائی هون لی» از کره جنوبی سوم شد و «چیک سلاح سیسه» از ساحل عاج، «الکسی دنیسنکو» از روسیه، «تائی هون کیم» از کره جنوبی، «دیمیتری شوکین» از ازبکستان و مسعود حجی‌زواره از ایران در رده‌های چهارم تا هشتم جای گرفتند.

اما در بخش انتخاب بهترین تیم مردان سال 2015، از بین 8 گزینه اعلام شده، تیم ایران با 47 درصد آرا به عنوان بهترین تیم انتخاب شد. مکزیک که سال گذشته در این نظرسنجی اول شده بود، در جای دوم قرار گرفت و کشورهای کره جنوبی، اسپانیا، روسیه، ساحل عاج، ازبکستان و آذربایجان نیز سوم تا هشتم شدند.

در این گزارش، سایت «مس تکواندو» به عناوین قهرمانی جهان، آسیا، بازی‌های آسیایی و نظامیان جهان مهدی خدابخشی اشاره داشته و از او به عنوان یکی از قدرتمندترین کاندیدای کسب مدال طلای وزن 80- کیلوگرم المپیک ریودوژانیرو 2016 یاد کرده است.

همچنین این سایت پس از انتخاب ایران به عنوان بهترین تیم جهان، با اشاره به قهرمانی کشورمان در مسابقات جهانی 2015 روسیه، اینطور نوشته است که ایران در این نظرسنجی 47 درصد آرا را به خود اختصاص داده و این تیم با داشتن مربیان توانمند و شخصیت‌هایی همانند فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و مسعود حجی‌زواره در این مدت نشان داده است که قدرتمندترین تیم در گروه مردان است.

گفتنی است؛ سایت «مس تکواندو» از سال 2003 تاسیس شده است و روزانه بیش از 22 هزار بازدید از سراسر جهان دارد.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید