Performancing Metrics

برتری هنرمندان برابر پیشکسوتان | اتاق خبر
کد خبر: 307209
تاریخ انتشار: 18 دی 1394 - 01:12
دو تیم فوتسال منتخب هنرمندان سینما و پیشکسوتان فوتبال ایران که با هدف کمک به دختران معلول عصر پنجشنبه در مشهد به مصاف یکدیگر رفتند با برتری تیم هنرمندان پایان یافت.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، دیدار تیم‌های هنرمندان سینما و منتخب پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملی عصر پنجشنبه در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد که این بازی با نتیجه ۸ بر ۵ به سود تیم هنرمندان خاتمه یافت.

در این بازی دوستانه که با هدف کمک به دختران معلول موسسه فتح المبین مشهد  تدارک دیده شده سیاوش خیرابی، پژمان جمشیدی، علیرضا منصوریان، کریم باقری، علی دایی، مهرداد میناوند، نیما شاهرخ شاهی و نیما نکیسا، مهدی هاشمی نسب و کریم باقری به عنوان تیم منتخب پیشکسوتان حضور داشتند.

تیم هنرمندان در نیمه نخست این بازی موفق شد با نتیجه شش بر یک برتری خود را در این رقابت دوستانه حفط کند که این نتیجه در نیمه دوم نیز با همین برتری حفظ شد و در نهایت با هشت گل زده توسط هنرمندان در برابر پنج گل خورده این رقابت دوستانه پایان یافت.  

سالن شهید بهشتی امروز مملو از تماشاچیان مشتاق بودی بود که یک صدا خداداد عزیزی فوتبالست مشهدی و ملقب به «غزال تیز پای ایران» را تشویق می کردند.  

درآمد ناشی از فروش بلیت این مسابقه بین هنرمندان سینما و ستارگان فوتبال ایران که به نفع ۴۰۰ دختر کم توان ذهنی و معلول در مؤسسه توانبخشی همدم مشهد مقدس اختصاص یافته بود موجب شد تا مردم نیک اندیش و نوعدوست مشهد با وجود اینکه قیمت این بلیت‌ها فقط هشت هزار تومان قیمت گذاری شده است اما در اقدامی خیرخواهانه بلیت های این بازی را به ۱۰ تا ۱۵ برابر قیمت اعلام شده به نفع این دختران معلول خریداری کنند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید