Performancing Metrics

رشد 11 درصدی اعتبارات ورزش دانشجویی نسبت به سال گذشته | اتاق خبر
کد خبر: 307249
تاریخ انتشار: 18 دی 1394 - 07:16
معاون وزیر علوم خبر داد
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویی کشور از رشد 11 درصدی اعتبارات ورزش دانشجویی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان با توجه به منابع محدود دولت بسیار ناچیز است.

اتاق خبر- معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویی کشور از رشد 11 درصدی اعتبارات ورزش دانشجویی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان با توجه به منابع محدود دولت بسیار ناچیز است.

بنابراین گزارش مجتبی صدیقی عصر امروز در ششمین گردهمایی هیئت‌های ورزش دانشگاهی کشور اظهار کرد: ما نسبت به ورزش دانشجویی نگاه تفریحی نداریم بلکه مهم‌ترین سیاست کیفیت در وزارت علوم را پرداختن در مباحث ورزش می‌دانیم.

معاون وزیر علوم، فناوری و تحقیقات ورزش را یک اصل دانست و بیان کرد: اگر فعالیتی در عرصه ورزش صورت بگیرد باید به سرمایه‌گذاری روی آن نیز توجه داشت، بنابراین به نظر می‌رسد وجود کمبودها در این عرصه به علت عدم پرداخت مناسب به چارچوب‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر مسابقات منطقه‌ای بسیار کم فروغ اجرایی شده و این در حالی است که تلاش می‌کنیم در رقابت‌های بین‌المللی خوش بدرخشیم تأکید کرد: افزایش مصرف مواد مخدر در دانشگاه‌ها که البته رشد کمی نسبت به سایر بخش‌های جامعه داشته است، ضرورت پرداختن به مباحث ورزشی و ایجاد شور و نشاط در دانشگاه‌ها را افزایش می‌دهد.

رئیس سازمان امور دانشجویی کشور از رشد 11 درصدی اعتبارات ورزش دانشجویی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان با توجه به منابع محدود دولت بسیار ناچیز است.

صدیقی در ارتباط با اعتبارات ورزشی دانشگاه‌های کشور افزود: 4 میلیارد اعتبار بودجه مربوط به ورزش دانشگاه‌ها است که با تعداد بسیار دانشگاه‌های کشور بودجه بسیار کمی محسوب می‌شود، بنابراین به سمت کمک‌های جانبی پیش رفتیم گرچه با نقطه مطلوب همچنان فاصله داریم.

وی با ابراز خرسندی از کسب رتبه نهم کشور در مسابقات یونیورسیاد خاطرنشان کرد: این امر نشان دهنده ضرورت حضور در همه بخش‌های ورزشی دانشگاهی است.

صدیقی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسید فعالیت‌های فدراسیون مانند دانشگاه آسان است و ما تصمیم داشتیم انتخابات آن را در سال گذشته انجام دهیم، گفت: در بهمن امسال انتخابات این فدراسیون با حضور کاندیدای آن انجام می‌شود.

منبع: فارس 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید