Performancing Metrics

سریال نوروزی «زعفرانی» کلید خورد/ حضور بازیگران اصلی | اتاق خبر
کد خبر: 307765
تاریخ انتشار: 25 دی 1394 - 20:52
سریال نوروزی «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی و با حضور بازیگرانی چون ستاره اسکندری و نرگس محمدی کلید خورد.

به گزارش اتاق خبر، ایرج محمدی  با اشاره به سریال «زعفرانی» که به کارگردانی حامد محمدی برای ایام نوروز در شبکه دو سیما ساخته می شود، گفت: این سریال روز پنجشنبه ۱۷ دی ماه در لوکیشنی در تهران کلید خورد.

وی با اشاره به بازیگرانی که جلوی دوربین مجموعه نوروزی شبکه ۲ رفتند یادآور شد: روز اول تصویربرداری سریال «زعفرانی» ستاره اسکندری در نقش نسرین، نرگس محمدی در نقش مینا، شیدا خلیق در نقش مریم و حسام محمودی در نقش محمدرضا جلوی دوربین رفتند و این صحنه در منطقه ای در تهران و در یکی از مناطق محلی فرحزاد ضبط شد.

تهیه کننده سریال «زعفرانی» با اشاره به دیگر بازیگران این سریال عنوان کرد: تصویربرداری اولین سکانس های سریال «زعفرانی» با داستان شخصیت های ناصر و نسرین و در منزل آنها آغاز شد و طی یک یا دو روز آینده بازیگرانی از جمله مهدی هاشمی و مهران احمدی نیز جلوی دوربین خواهند رفت.

محمدی پیش از این درباره این سریال نوروزی گفته بود: «زعفرانی» داستانک های زیادی دارد ولی از نظر ماجراپردازی یک داستان خطی کلی دارد که به سرنوشت یک خانواده می پردازد. ویژگی داستانی این سریال این است که به مسایل و هنجارهای خوب اجتماعی توجه دارد و قصه ها را در وضع ایجابی روایت می کند. درواقع ما در این سریال شخصیت های منفی نداریم بلکه شخصیت های خاکستری در قصه حضور دارند.

سریال «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی برای شبکه دو ساخته می شود و سعید جلالی، حامد محمدی و آزاده محسنی گروه نویسندگان این سریال را تشکیل می دهند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید