Performancing Metrics

زنجان از ظرفیت بسیار خوبی در رشته دوچرخه‌سواری برخوردار است | اتاق خبر
کد خبر: 308090
تاریخ انتشار: 21 دی 1394 - 05:14
مسئول کمیته امور استان‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری:
مسئول کمیته امور استان‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: استان زنجان از ظرفیت بسیار خوبی در رشته دوچرخه‌سواری برخوردار است.

اتاق خبر- مسئول کمیته امور استان‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: استان زنجان از ظرفیت بسیار خوبی در رشته دوچرخه‌سواری برخوردار است.

بنابراین گزارش محمد کمیجانی ظهر یکشنبه در مجمع انتخابات رشته ورزشی دوچرخه‌سواری در استان  زنجان در جمع خبرنگاران افزود: جوانان استان زنجان استعداد خوبی در حوزه رشته دوچرخه‌سواری وجود دارد.

وی اظهار کرد: استعدادیابی در این رشته ورزشی در استان به خوبی انجام‌شده است.

کمیجانی بر همگانی شدن این رشته تأکید کرد و گفت: خوشبختانه این طرح در استان به خوبی اجراشده است.

مسئول کمیته امور استان‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری افزود: باید حضور بانوان در این رشته ورزشی تقویت شود چراکه بانوان زنجانی استعدادهای خوبی در این رشته ورزشی دارند.

کمیجانی با اشاره به اینکه ارتقای رشته دوچرخه‌سواری نیازمند پشتوانه است، افزود: توجه به این مهم بسیار ضروری است چراکه زیرساخت لازم برای قهرمانی در این رشته را فراهم می‌کند.

مسئول کمیته امور استان‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: همگانی کردن این رشته و وجود پیست باعث اعتلای این رشته می‌شود و خوشبختانه در سال آینده پیست زنجان راه‌اندازی می شود تا بسترهای لازم برای توسعه هر چه بیشتر این رشته فراهم شود.

کمیحانی تأکید کرد: در حال حاضر استان‌های اهواز، تهران، تبریز و مشهد از پیست دوچرخه‌سواری برخوردار هستند و در سایر استان‌ها هم راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: استان زنجان استعداد و پتانسیل لازم برای ارتقای رشته ورزشی دوچرخه‌سواری و برخورداری از پیست را دارد و باید مسئولان در این حوزه مدیریت لازم را داشته باشند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید