Performancing Metrics

تغییر زمان برگزاری جشنواره موسیقی کویرنشینان | اتاق خبر
کد خبر: 308094
تاریخ انتشار: 21 دی 1394 - 05:30
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از تغییر زمان برگزاری جشنواره موسیقی کویرنشینان بنا به درخواست هنرمندان و با هدف ایجاد شور و هیجان حرفه‌ای بیشتر بین هنرمندان این حوزه خبر داد.

اتاق خبر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از تغییر زمان برگزاری جشنواره موسیقی کویرنشینان بنا به درخواست هنرمندان و با هدف ایجاد شور و هیجان حرفه‌ای بیشتر بین هنرمندان این حوزه خبر داد.

بنابراین گزارش علی غیاثی ندوشن در این‌باره توضیح داد: دبیرخانه جشنواره موسیقی کویرنشینان به‌دلیل تقاضای هنرمندان و برای ایجاد شور حرفه‌ای بین هنرمندان موسیقی، با افزودن بخش رقابتی گروه‌نوازی موسیقی پاپ، زمان برگزاری این جشنواره را از اواخر بهمن‌ماه امسال به اواسط اردیبهشت 95 تغییر داد.

او گفت: جشنواره موسیقی کویرنشینان با هدف پاسداشت قرن‌ها تلاش مردم صبور خطه کویر در حفظ حیات و یادآوری همراهی و همدلی هنرمندان پرتلاش موسیقی یزد، با فرازهای درخشان تاریخ معاصر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش رقابتی شامل شاخه‌های گروه‌نوازی، آهنگ‌سازی و پژوهش موسیقی ایرانی و پاپ و بخش رقابتی شامل شاخه شادمانه‌های مذهبی (ذکرخوانی، پامنبری، منقبت‌خوانی و موسیقی زورخانه‌ای) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید