Performancing Metrics

دخترجوان از پسری که خاطرخواهش شده بود،در خیابان زورگیری کرد | اتاق خبر
کد خبر: 308518
تاریخ انتشار: 22 دی 1394 - 13:03
خراسان نوشت:پسر جوانی که در یک دوستی خیابانی دلباخته دختر جوانی شده بود دریک قرار خیابانی مورد زورگیری عشق خیابانی اش قرار گرفت.

اتاق خبر - پسر جوانی که برگه شکایتی در دست داشت وقتی مقابل میز بازپرس شرقی (شعبه 202 دادسرای مشهد ) ایستاد ماجرای شکایتش را این گونه مطرح کرد که چندی پیش از طریق یک دوستی خیابانی با دختر جوانی آشنا شدم ودر قرارهای  بعدی به او علاقه مند شدم .

مالباخته ادامه داد : دوباره بادختر جوان قراری گذاشتم تا او را دریک پارک درحوالی خیابان مسلم ببینم . هنوز لحظه ای از حضور من در کنار او نگذشته بود که چند مرد جوان قوی هیکل از پشت بوته ها بیرون پریدند و درحالی که دردستانشان قمه ، چاقو  و افشانه فلفلی بود به سمت من حمله ور شدند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند  و یکی از آن ها گفت هرچه در جیب داری خالی کن . اینگونه بود که  با زور گوشی تلفن همراه گران قیمت و وجوه نقد همرا هم را سرقت کردند . من تا آن لحظه متوجه نقشه دختر جوان نشده بودم  و زمانی پی بردم ماجرای  دوستی و قرار ها برنامه ای برای سرقت از من  بود که دوست خیابانی من  هم پس از آن زورگیری همراه با افراد مهاجم از محل متواری شد .

بازپرس شعبه پس از شنیدن اظهارات مرد جوان  و بررسی گزارش انتظامی موجود در پرونده، دستور شناسایی و دستگیری دختر شیاد و همدستانش  را صادر کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید