Performancing Metrics

خط کشتیرانی بین قشم و عمان افتتاح می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 308620
تاریخ انتشار: 22 دی 1394 - 20:08
خط کشتیرانی بین منطقه آزاد قشم و عمان در روزهای آینده در حاشیه نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته قشم افتتاح خواهد شد.

اتاق خبر: معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزای نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در قشم خبر داد.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ مسعود کرباسچی گفت: این نمایشگاه به مدت پنج روز از 23 (فردا) تا 27 دی ماه در سالن نمایشگاه های بین المللی قشم با حضور فعالان حوزه های گردشگری، هتلداری و صنایع دستی 28 استان و چهار منطقه آزاد چابهار، انزلی، ماکو و اروند برگزار می شود.
وی با اعلام اینکه در این نمایشگاه فعالان گردشگری کشور عمان نیز حضور دارند، اعلام کرد: خط کشتیرانی بین منطقه آزاد قشم و عمان نیز در حاشیه این نمایشگاه با حضور مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، افتتاح بزرگترین پیست سافاری کشور در قشم، برگزاری جشنواره اقوام ایران زمین و نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی نیز دیگر برنامه های نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری، هتلداری و صنایع در قشم است.
وی یادآور شد: در این نمایشگاه با برپایی چهار سیاه چادر عشایری و برگزاری موسیقی اقوام ایران زمین، صنایع دستی و غذاهای محلی 28 استان کشور در 45 غرفه به مرادم ارائه می شود.
نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته از سوی سازمان منطقه آزاد قشم که با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و معاونت گردشگری سازمان میراث به مدت پنج روزدر محل سالن نمایشگاه های بین المللی قشم برگزار می‌شود .

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید