Performancing Metrics

تصویر محمدجواد ظریف در یک جشن تولد | اتاق خبر
کد خبر: 308877
تاریخ انتشار: 23 دی 1394 - 18:52
وزیر امور خارجه در حاشیه تماشای نمایش «خاطرات و کابوس های یک جامه دار از زندگی و قتل میرزا تقی خان امیر کبیر» هنرایرانی را بهترین نماینده عظمت ملت ایران معرفی کرد.
به گزارش اتاق خبر به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، شامگاه روز سه شنبه 22 دی ماه تالار وحدت و نمایش "خاطرات و کابوس های یک جامه دار از زندگی و قتل میرزاتقی خان امیر کبیر" نوشته و کارگردانی دکتر علی رفیعی میزبان محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دولت بود که به همراه همسرش به تماشای این نمایش نشست. 

جشن تولد رفیعی با حضوز وزیر امور خارجه/ ظریف: هنر ایرانی بهترین نماینده عظمت ملت ماست

این چهره محبوب سیاسی در پاسخ به این پرسش که نظرتان درباره نقش تئاتر در دیپلماسی فرهنگی دولت در آستانه برپایی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر  چیست گفت: من معتقدم که هنر ایرانی و امکان معرفی واقعیات این هنر به جهان بهترین نماینده برای نشان دادن عظمت فرهنگی ملت ماست. تولید این گونه آثار می تواند نشانی از دیپلماسی فرهنگی ما باشد. 

دکتر ظریف در بدو ورود به سالن با استقبال گرم تماشاگران روبرو شد که به احترام او ایستادند و با دست زدن حضورش را گرامی داشتند. 

جشن تولد رفیعی با حضوز وزیر امور خارجه/ ظریف: هنر ایرانی بهترین نماینده عظمت ملت ماست

این بازدید که همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی انجام گرفت در پایان با ورود کیک تولد بر صحنه و تقدیم شاخه های گل به دکتر ظریف و دکتر رفیعی همراه شد. علی رفیعی با سپاس از حضور محمدجواد ظریف در تالار وحدت گفت: اکنون هیچ چیز نمی توانم بگویم جز اینکه باور نمی کنم که شما در سالن حضور دارید و به تماشای این نمایش نشستید. 

جشن تولد رفیعی با حضوز وزیر امور خارجه/ ظریف: هنر ایرانی بهترین نماینده عظمت ملت ماست

وزیر امور خارجه نیز با حضور بر صحنه و اهدا شاخه های گلی که به او داده شده بود از این هنرمند شناخته شده تئاتر تقدیر کرده و تولدش را تبریک گفت.
نظرات
ADS
ADS
پربازدید