Performancing Metrics

گفت وگو واحترام، مساله ملوانان را به سرعت حل کرد | اتاق خبر
کد خبر: 309010
تاریخ انتشار: 23 دی 1394 - 23:00
ظریف:
وزیر امور خارجه کشورمان در حساب توییتری خود نوشت: خوش وقتیم که می بینم گفت و گو و احترام، و نه تهدید و شتابزدگی، مساله ملوانان را به سرعت حل کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از خبرآنلاین ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در حساب توییتری خود نوشت: خوش وقتیم که میبینم گفت وگو واحترام، و نه تهدید و شتابزدگی، مساله ملوانان را به سرعت حل کرد ؛ از این نمونه اخیر بیاموزیم.


به گزارش ایرنا، عصر روز گذشته -سه شنبه- 22 دی ماه 1394 دو فروند شناور نظامی آمریکائی حامل 10 نفر نیروی نظامی آمریکائی، در حالی که در محدوده دریای سرزمینی جزیره فارسی متوقف و سرگردان بودند، توسط نیروی دریائی جمهوری اسلامی ایران رصد و در چارچوب سیاست ثابت جمهوری اسلامی ایران در مورد حفظ امنیت و ایمنی دریانوردی در خلیج فارس، برای روشن شدن ابعاد موضوع به پایگاه نیروی دریایی هدایت شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: پس از توضیحات طرف آمریکایی و هماهنگی های لازم و اطمینان از اینکه ورود شناورها به دریای سرزمینی ایران اقدامی خصمانه نبوده است، شناورهای مذکور به خارج از قلمرو دریایی ایران هدایت شدند.
بر همین اساس واشنگتن پست نوشت: جان کری عصر روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ، ضمن قدردانی از حل و فصل مسالمت آمیز و کارآمد موضوع، از مسوولان ایرانی برای آزادی تفنگداران آمریکایی تشکر کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید