Performancing Metrics

یک انبار داربست در مشهد دچار حریق شد | اتاق خبر
کد خبر: 309127
تاریخ انتشار: 24 دی 1394 - 23:58
یک انبار حاوی تجهیزات داربست ظهر پنجشنبه دچار حریق شد و پیش از برجای گذاشتن خسارات سنگین توسط آتش نشانان سازمان ایمنی مشهد اطفا شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، با متصاعد شدن دود سیاه و سرکشیدن زبانه های آتش از یک انبار حاوی داربست در خیابان طبرسی مشهد ساکنان مجاور این انبار از سامانه امداد ۱۲۵ طلب استمداد کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: با اعلام این خبر به ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره هشت این سازمان  به بلوار طبرسی شمالی خیابان شهید  سوختانلو اعزام شدند.

آتش پاد سوم مهدی رضایی اظهار کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با توجه به قفل بودن انبار و نبودن مالک در محل اقدام به باز کردن قفل در نمودند و ضمن قطع برق و گاز  عملیات اطفاء را آغاز کردند.

با اشاره به کانون حریق در انتهای انبار و وجود یک دستگاه خودروی سیمرغ در مجاورت آن گفت: آتش نشانان با اطفای به موقع آتش از سرایت آن به خودرو و دیگر قسمت های انبار جلوگیری کردند.

وی افزود: تلاش آتش نشانان در اطفای این حریق موجب شد تا تنها ۳۰ درصد از این انبار ۱۰۰ متر مربعی طعمه آتش شود و از خسارات سنگین بر اثر آتش سوزی جلوگیری شود.

وی گفت: خوشبختانه به دلیل تعطیلی انبار و اقدام به موقع آتشنشانان به احدی اسیب نرسید.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید