Performancing Metrics

اولین طرح‌های گوشی هواوی P9 منتشر شد | اتاق خبر
کد خبر: 309622
تاریخ انتشار: 27 دی 1394 - 10:30
به‌تازگی اولین طرح‌های گوشی هواوی P9 شرکت هواوی منتشر شده که در آن به وجود سنسور تشخیص اثر انگشت روی این گوشی اشاره شده است.

گوشی P9 از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و تراشه‌ی Kirin 950 بهره می‌برد.

اتاق خبر - شرکت هواوی با معرفی گوشی Mate 8 از سنسور تشخیص اثر انگشت در گوشی‌های خودش استفاده کرد و قصد دارد از این ویژگی در تلفن همراه هوشمند P9‌ هم استفاده کند. به‌تازگی طرحی از ظاهر این گوشی منتشر شده که کاربران را با این محصول آشنا می‌کنند. با توجه به این طرح‌ها مشخص شده که P9 ظاهری کاملا متفاوت با گوشی P8 دارد.

 

در پایین صفحه نمایش این گوشی یک دکمه‌ی فیزیکی وجود دارد که سنسور تشخیص اثر انگشت روی آن قرار گرفته است. در پشت این تلفن همراه هوشمند از دو دوربین و فلش دوگانه استفاده شده است. بلندگوهای محصول جدید هواوی هم در پایین قرار گرفته و در کنار آن پورت ۳٫۵ میلی‌متری صدا مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد که فریم این محصول از فلز تشکیل شده و هنوز مشخص نیست که آیا بدنه‌ی پشتی آن هم فلزی خواهد بود یا خیر.

Huawei P9

اولین طرح‌های منتشر شده از گوشی P9 شرکت هواوی

‌‌‌‌‌‌‌‌با توجه به شایعات منتشر شده گوشی P9 از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت 1080p بهره می‌برد و برای آن از تراشه‌ی Kirin 950 استفاده شده است. دوربین پشت این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی روی آن مشاهده می‌شود. به احتمال زیاد در نمایشگاهMWC 2016 شاهد معرفی این محصول خواهیم بود. تا این لحظه مشخص شده که دو شرکت ال جی و سامسونگ هم قصد دارند پرچم‌دارهای جدید خودشان را در این نمایشگاه معرفی کنند.

منبع: دیجی کالا مگ

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید