Performancing Metrics

دانش آموزان معترض: از خودروی شخصی کمتر استفاده کنید | اتاق خبر
کد خبر: 309736
تاریخ انتشار: 27 دی 1394 - 11:59
گزارش اتاق خبر از تجمع نمادین دانش آموزان
صبح امروز عده ای از دانش آموزان ناحیه هشت و منطقه دو در تجمع نمادینی در اعتراض به آلودگی هوا شرکت کردند و خواستار توجه هرچه بیشتر به معضل آلودگی هوا شدند.

اتاق خبر - مریم هم دست جو مسئول محیط زیست و بازیافت ناحیه هشت منطقه دو، در پاسخ به سوال خبرنگار اتاق خبر، هدف از این تجمع را به مناسبت هفته هوای پاک و به دلیل آلودگی هوای شهر تهران اعلام کرد و در ادامه خواستار پیگیری مسئولین برای مقابله با عوامل آلوده کننده هوای شهر تهران شد.


وی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف این تجمع آشنایی مردم با شعار های زیست محیطی دانست و گفت: با انجام این کار قصد داریم به مردم و خانواده ها در مورد مضرات تردد با خودروی شخصی و تک سرنشین در سطح شهر اطلاع رسانی کنیم.
هم دست جو با تاکید بر اینکه هدف این تجمع تشویق مردم به استفاده کمتر از خودروی شخصی در شهر است گفت: تلاش ما بر این است که مردم علاوه بر اینکه از خودروی شخصی کمتر استفاده کنند، مسیر انتخابی برای مدارس فرزندان خود را به نحوی انتخاب کنند که کودکان قسمتی از مسیر را پیاده و بدون استفاده از وسیله نقلیه بروند. به علت کمبود تحرک کودکان به دلیل استفاده از بازی های کامپیوتری، این پیاده روی می تواند به نوعی جای ورزش صبگاهی را برای این افراد بگیرد.


وی در پایان پیشنهاد کرد در مجتمع هایی که افراد زیادی از خودرو شخصی برای رساندن کودکان به مدرسه استفاده می کنند یکی از افراد مسئولیت این کار را برعهده بگیرد تا با این کار خودرو های شخصی کمتری در سطح شهر تردد کنند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید