Performancing Metrics

ادامه روند صعودی بورس تا پایان سال | اتاق خبر
کد خبر: 309790
تاریخ انتشار: 27 دی 1394 - 19:40
یک فعال بازار سرمایه روند ریزشی امروز بورس تهران را به دلیل رد صلاحیت‌های مجلس دانست و گفت: هیج مانعی برای روند نزولی بورس وجود ندارد و بورس تهران در روزهای آینده و تا پایان سال روند صعودی به خود خواهد گرفت.

اتاق خبر: اسماعیل فرقی- کارگزار بازار سرمایه- در خصوص علت روند ریزشی بورس تهران در ساعات پایانی معاملات امروز با وجود رفع تحریم‌های بین‌المللی ، گفت:ریزش شاخص‌ امروز قطعی بوده و صعود آن در روزهای آینده از سر گرفته خواهد شد.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی افزود:بورس تهران در معاملات امروز خود با فروش سهام از سوی حقوقی ها و حقیقی ها مواجه شد، اما این عامل تاثیر چندانی روی روند نزولی بورس نداشت و بازار سرمایه به دلایل سیاسی همچون رد صلاحیت های صورت گرفته برای انتخابات مجلس نزولی شد و از موضع صعودی خود عقب نشینی کرد.

این فعال بازار سرمایه ادامه داد: علاوه بر این سهامداران بعد از اینکه در هفته های گذشته به صورت متناوب خرید کرده بودند، امروز بعد از شناسایی سود ترجیح دادند تا سهام خود را بفروشند لذا بازار امروز با فعالیت نوسان گیران مواجه شد اما این امر نیز تاثیر چندانی بر روند نزولی نداشت و بورس تهران به دلایل سیاسی و رد صلاحیت ها منفی شد.

این کارگزار بورس تهران با بیان اینکه بازار امروز هیجانی بود، تصریح کرد: بازار سهام تا پایان سال روند مطلوب و به دور از هیجانی را طی می‌کند و به رغم اینکه گزارش های 9 ماهه شرکتها تاثیر منفی کوچکی در بورس تهران می گذارد، اما آینده این بازار مثبت است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید