Performancing Metrics

جامعه جهانی نباید فرصت برقراری صلح درسوریه راازدست بدهد | اتاق خبر
کد خبر: 310288
تاریخ انتشار: 29 دی 1394 - 09:28
وزیرخارجه قبرس:
وزیرامورخارجه قبرس دراجلاس وزیران امورخارجه 28 کشورعضو اتحادیه اروپا در بروکسل گفت: جامعه جهانی نباید فرصت برقراری صلح و امنیت درکشور سوریه را ازدست بدهد.

به گزارش اتاق خبر، خبرگزاری رسمی قبرس (سینا) دوشنبه شب از نیکوزیا گزارش داد:' یانی کاسولیدیس' وزیرامورخارجه قبرس (جنوبی و یونانی نشین) دراجلاس وزیران امورخارجه 28 کشور عضو اتحادیه اروپا ، صلح و ثبات سوریه را برای جهان و بویژه منطقه حایز اهمیت عنوان کرد.
وی با اشاره به تصمیمات شورای امنیت سازمان ملل متحد و اجلاس بین المللی در مورد سوریه که قراراست دوازدهم بهمن ماه در لندن برگزار شود، گفت: ضرورت دارد هرچه سریعتر جامعه جهانی برای حل بحران سوریه و ایجاد صلح و امنیت دراین کشور از راه دیپلماسی وارد عمل گردد و این فرصت طلایی برای ایجاد صلح را از دست ندهد.
وزیرامورخارجه قبرس درادامه با اشاره به تاثیر بحران سوریه و اقدامات گروه های تروریستی دراین کشور،گفت: بحران سوریه و اقدامات گروه های تروریستی دراین کشور مستقیماً لبنان و اردن و تعدادی دیگری از کشورها را در معرض مخاطره قرارداده است و جامعه جهانی باید با تمام توان ازگسترش بحران سوریه با ایجاد صلح و امنیت دراین کشور، جلوگیری و به ایجاد صلح و ثبات منطقه و حتی جهان کمک های ارزشمندی ارایه کند.
وی درادامه افزود: قبرس ازتصمیمات قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل متحد درمورد حل بحران سوریه حمایت می کند و باید این تصیمات برای برقراری صلح و ثبات به زودی به مرحله اجرا و به نتیجه برسد.

 

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید